11-Ziyaret

2.9K 91 19
                                    

LAÇİN'DEN

Alarm çaldı. Saat 6.00 olmuştu. Üzerimden yorganı attım,tam yataktan kalacaktım ki hatırladım bugün izinliyim

-Yaşasın

Sonra Üstümü örtüp bir güzel yorganıma sarıldım, bu mutluluk kısa sürdü çünkü uyuyamıyordum. İzinli günümde uyanmıştım alarmı kapatmayı unutmuştum lanet olsun. Uykum kaçmıştı. Evlat acısı gibi birşey.
Uykumun gelmesi için gözlerimi kapattım sonunda uyuyabildim.

Kahvaltıdan sonra odamı toplamak için üst kattaki odama çıktım.Gamze yanıma geldi. Ben o sırada elbise dolabımın önünde elbiselerimi katlıyordum. Nevresimini yeni değiştirdiğim yatağımın üstüne oturdu.

-Bugün gidiyoruz.Meryem'e çaya geleceğimizi söyledim.

-Bu günü mü buldun?

-Söz vermiştik.

-Biliyorum.

-Böyle yapma Laçin o seni çok seviyor.

-Biliyorum bende onu seviyorum. Sormaya devam ediyor mu peki?

-Neyi?

-Neyi olabilir?

-A evet o günü hatırlayıp hatırlamadığını soruyor hala. Ama merak etme anlaştığımız gibi ben ona hatırlamadığını söyledim. Sonuçta herkes biliyor hatta doktorlar bile bu olay 16 yıl önce oldu ve sen çok küçüktün. Düştükten sonra o güne ait hiçbirşey hatırlamadın. Sorun yok. Onlar seni Laküner Amnezi sanıyorlar.
Peki neden böyle bir yalan atıyoruz.

-Kimsenin bana acımasını istemiyorum. O olayı unuttum sansınlar. Meryem bile...

-Tamam sen nasıl istersen.

Dedi. Ayağa kalktı ve elini omzuma koydu ben hala giysileri katlıyordum. Gamze Konuşmaya devam etti

-Annem beni ve baba mı terkettiği zaman babam annemin bir daha eve gelmeyeceğini onu göremeyeceğimi söyledi. O kadar üzüldüm ki ama sonradan annemin hiçbir zaman yanımda olmadığını anladım. Annem beni daha Önceden terk etmişti. Bu terk ediş bedenen olmuştu.

Omzumdaki eline yanağımı değdirerek

-Artık hazırlanmamız lazım yoksa Meryem bize fırça atacak.

Elini omzumdan çekti ve göğsünde birleştirdi.

-Bugün arabayı sen kullan.Gidip hazırlanayım. Hadi sende başla hazırlanmaya. Diyip odamdan çıktı.

Hazırladım. Parfüm sıkarken masada annemin güneşli kolyesini görmüştüm ve onu alıp tekrar boğazlı badimin üstüne taktım.

Arabaya geçtik ikimizde çok güzel hazırlanmıştık. Meryem bizi bakımsız görmeye dayanamaz.Deri ceketimi giymeden arka koltuğa attım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin