24- Uyanmak

2.3K 80 4
                                    

                                                     LAÇİN'DEN

Gözlerim acıyor olsada açmaya çalıştım. Burnuma yoğun bir antiseptik kokusu geliyordu. Hastanede olmalıydım. Gözlerimi tekrar açmaya çalıştım. Işık gözümü iyice acıtmıştı. Burun deliklerimde hortum takılıydı. Yan tarafta Gamze kolumun üstünde uyuyordu. En son ne yapmıştım. Boynumu bile oynatamadım. Öbür yanıma dönünce Giray ' ı fark ettim. Bu bir hayal olmalıydı. Kendimi kalkmaya zorladım. Ama elini alnıma koyup beni engelledi. Kulağıma eğildi.

-Kendini yorma biraz dinlen. Ben burdayım merak etme.

Sonra eliyle elimi tuttu. Oksimetre takılı olan elime baktım. Hissettiğimi birde gözümle görmek istedim. Kuş gibi hafif hissediyordum. İlaçlar yüzünden olmalı. Konuşmak isteyince ağzımı açamadım. Dudağımın arasından çıkan ses cılız ve benim kadar güçsüzdü.

-Korkuyorum.

Gözlerim kapandı. Elinin sıcaklığını elimde hissediyordum. Nasıl bir rüya bu böyle. Gözlerim kapalı olsada kulağımdaki sesi duydum.

-Korkmana gerek yok. Ben burdayım.

İçim rahatlamıştı. Bende uykuya teslim oldum.

***

Sabah uyandığımda hala yorgun hissediyordum.Dün hayal mi düşünüyorsun mü gerçek mi bilmiyorum ama sabah başımda Gamze 'yi gördüm. O kadar yorgun ve bitkindiki.

-Herşeyi berbat ettim öyle değil mi?

Başımdaki yastığı sırtıma koydu. Heryerim ağrıyordu.

-Saçmalama. Hadi dışarıda bir kahvaltı yapıp eve gidelim sende dinlen. Ben ısmarlıyorum.

-Peki iş ne olacak

-İş düşünmek yok. Biraz dinlen.

****

Saat sabahın dokuzuydu. Bizde Gamze'yle kahvaltı yapmak için geldiğimiz yerde iki kişilik cam kenarı yere oturduk.

-İnanamıyorum Gamze sen ciddi misin? Giray gerçekten tüm bunları yaptımı?

Gece uyandığımda hayal görmemişim. Demek sabaha kadar beklemiş. Gamze 'nin dediğine göre ben uyanmadan on dakika önce çıkmış. Onu aramak istemiştim. Ama eşyalarım şirkette kalmıştı. Tabi Gamze'nin de. Sadece sabah arabası hastaneye gönderilmişti.

- O kızdan intikamını alıcam Laçin.

-Gamze intikam falan yok. Hadi eve gidelim uyumak istiyorum. Bu arada ikimizdede tek kuruş yok. Ne yapıcaz.

Birden panik oldum. Gamze elinde tuttuğu kartı bana doğru salladı. Doğruya arabası gelmişti. Gamze'nin anlattıklarını aklımdan çıkaramıyordum. Giray korkmuş olmalıydı. İlaçlar yüzünden uykum geliyordu . Etkisini bir türlü atlatamıyorum.Ah şu sakinleştiriciler....

-Sanırım artık işsiz kaldık.

Gamze gülümseyip.

-Evet

Dedi. Bu cevabı beklemiyordum. İkimizde henüz o ciddiyette değildik. Eve gider gitmez üstümü değiştirip uyudum. Ne kadar uyudum bilmiyorum. Gamze gelip yorganımı açtı.

-Yeter ya uyan artık. Bu kadar uyku iyi değil. Korkmaya başladım.

Tekrar yorganımı üstüme çekip sıcak yatağıma kuruldum. Uyanmak istemiyordum. Gamze ise uyanmam için ses yapıpı duruyordu. Yastığın altına kafamı koydum. Uyusam ne olurdu sanki. Biraz daha uyumuştum ki Gamze'nin alttan bağırma sesi geldi.

Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin