/ Laçin'in giydikleri /
Evet uykusuz uykusuz işe gidiyordum. Birde toplantı vardı. Henüz devam eden inşaat ortağımızla ilgiliydi. Umarım uzun sürmezdi. Ben geldiğimde Giray zaten gelmişti. Saatte baktım onun gelmesine bile bir saat vardı ben hazırlık için yarım saat erken gelmiştim. Dün oda uyumamıştı. Oda benim kadar yorgun olmalıydı. Odaya girdim ve bütün enerjimle gülümsedim
-Günaydın
Dedim ama Giray umursamaz bir şekilde baktı ve bütün enerjimi yok etti.
-Sekreterim benden sonra işe geliyor.
-Giray Bey yarım saat erken..
-Birde tembelliğine bahane arıyorsun.
Resmen boş yere fırça yedim çok güzel bu ne zamana kadar gidecekti. Yüzümü döktüm Giray ' a baktım tekrar konuştu.
-Artık beni kapıda beklemeni istiyorum.
-Nasıl?
-Şirkette beraber gireceğiz. Anladın mı?
Ne diyor bu adam? Deli ya. Resmen saçmalıyordu. Öyle şey mi olur?
-Birde evden alsaydım?
Dedi sessizce.
-Efendim.
-Tamam siz nasıl uygun görürseniz
Bu adam bir garipti gitgide çekilmez oluyordu. Odadan çıkınca zaten az olan enerjimi tüketmiş oldum. Toplantıya kadar, Giray'ın birden nasıl bu kadar kaba olmaya başladığını düşünmeye başladım.
Toplantı masasına baktım bu adamlarla toplantı yaptığımız zaman aklıma geldi. Ben Mert ve Giray. O zaman Mert beni rahatsız edip duruyordu. Yine masada beraberdik. Masadaki kadının Giray 'a bakışlarına dikkat ettim. Onu yiyecek gibi bakıyordu. Bu kadın daha önce ki toplantıda benimle lavaboya gitmek için Giray'dan izin almıştı. Ah o zaman herkes bizi birlikte sanıyordu.
Kadın gözlerini Giray 'dan alamıyordu. Bense ondan...Nihayet toplantı bitti. Herkes yavaş yavaş kalktı Koca masada Giray en başta otururken ben en sonda oturmuştum. Önceden yanında otursamda şimdi orada Seda oturuyordu. Masa tamamen boşaldı ama kadının yerinden kalkmaya niyeti yoktu belli Giray 'la yalnız kalmaya çalışıyordu bende inatla masadaki eşyalarımı ağır ağır topluyordum. Sanırım çıkmayacağımı anlayan kadın konuştu.
-Bugün yine çok iyidiniz Giray Bey.
-Teşekkür ederim.
-Sizinle ortak olduğum için çok mutluyum.
-Aynı fikirdeyiz.
-Ayno fokordoyoz.
Diye atladım ikisi aynı anda bana baktı. Umarım duymamışlardır. Koşarak çıktım salondan. Rezilliğim üstümde yine. Gamze 'nin yanına gittim. Çağrı ile aynı masada oturmak onu rahatsız etmiş olmalıydı. Sonuçta ayrılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim Ol
Novela Juvenil... -Kesin manyaksın? Beni niye buraya getirdin. -Oradan uzaklaştırmak için tabi ki. -Etkili oldu mu bari? -Sence? -Ben gidiyorum. -Burada bizden başka kimse yok. Bu kıyafetinle yolda yardım isteyebileceğini sanmıyorum. Sinirle göğsüme vurdu...