56- Yan yana Olmak

1.6K 55 12
                                    

Laçin'den

/Laçin'in giydikleri /

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


/Laçin'in giydikleri /

Evrakları dosyama koydum. Giray bugün şirkete öğleden sonra gelecekti Gamze dışarıdaydı. Kendimi yalnız hissettiğim için işe gömülmüştüm. Gamze dışarıdan gelmişti elindeki çantasını masama koydu.

-Oldu bu iş?

-Ne işi?

Gamze gözlerini devirerek baktı.

-Sence?

-Yoksa Gencer  mi?

-Evet o.

Diye bağırdı.

-Demek klinik işlerini tamamen hallettin.

Gamze'nin yüzü düştü.

-Laçin aptal rolümü yapıyorsun?  Gerçekten hiç çekilmiyor sana burda sevinçli bir haber vermeye çalışıyorum

Gülmeye başladım. Ne dediğini anlamıştım. Ama onu kızdırmak hoşuma gidiyordu. Zıplayarak ona sarıldım ve kulağına fısıldadım.

-Tebrik ederim.

-Laçin bunu kutlamamız lazım biliyorsun değil mi?

-Elbette.

Gencer ve Gamze artık tamamen çıktıklarına göre hiçbir sorunum kalmamıştı. Artık tamamen mutluydum.Herşey yoluna girmişti kimse moralimi bozamazdı. Öğle arası saatide gelmişti.

-Hadi beraber yemek yiyelim.

Dedim. Gamze benim çantamı ve kendi çantasını alıp aşağı indi. Şirketten çıkıp yemek yemeğe gittik.

-Şu Çağrı belasından kurtulduğun için çok mutluyum.

-Laçin onun lafını bile açma.

-Tamam tamam artık Gencer'den bahsedelim. Onu bu kadar kısa sürede seveceğini sanmıyordum.

-Bende öyle. Bana iyi geldiği ortada.

Şirkete döner dönmez Giray'ın odasına girdim henüz gelmemişti. Bende onu deli gibi özlemiştim. Acaba aramalımıyım bilmiyorum. Masama oturdum. Açıkcası iş bile yapamıyordum. Giray nerde kaldı?  Birden ağlaya ağlaya yanıma gelen Gamze'ye baktım. Elini yüzüne örtmüştü. Ağlayınca böyle yapardı. İnsanlar bize baksana bile umrumda değildi. Yüzünü açmaya çalıştım ama izin vermedi.

-Gamze ne oluyor?

Hala ağlıyordu. İşte bundan nefret ediyordum. Sinirlenmeye başlıyordum. Elini hızla aşağı indirim başı eğikti. Yüzüne eğilip tekrar sordum.

-Gamze sana diyorum.

Derin bir nefes aldı. Ağzından sadece bir kelime çıktı.

-Çağrı..

Güneşim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin