LAÇİN 'DEN-Laçin.
Giray'ın sesiyle arkama döndüm. Arabaya yaslanmış eli cebinde duruyordu. Ne kadar da yakışıklı. Gülümseyerek baktım. Kafasını yukarı kaldırıp bana baktı.
-Seni seviyorum.
O an bütün vücudum kilitlendi. Giray tam bana gelecek derken arabasına bindi ve gitti. Ben öylece kaldım inanmıyorum. Ya sokağın ortasında bağırmak istiyordum. Bende seni seviyorum diye. Koşarak eve gidip, deli gibi zili çalmaya başladım.
-Gamze uyan. Gamze o da beni seviyor.
Aç kapıyıElimi zilden kaldırmadan basıyordum sonunda kapı açıldı.
-Laçin ne oldu?
-Ne olmadı ki
Diyip kendimi eve attım. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım. Çocuk gibi mutluyum. Ah mutluluğumu anlatamam bile. Hatta mutluluktan ağlayabilirim. Evet evet ağlamalıyım. Mutluluktan ağlanır mı? Derdim ama şimdi anlıyorum. Odama çıkıp yastığımı elime alıp zıplamaya başladım. Gamze duvara yaslanıp elini göğsünde bağlayıp beni izliyordu.
-Evi başımıza yık.
-Çok mutluyum.
-Belli oluyor.
Ne kadar zamandır zıpladığımı unuttum. Artık yavaşladım ve sonra yatağa yığıldım
-Şimdi ne yapacaksın Laçin.
-Bilmiyorum. Hem ne önemi var ikimizde birbirimizi seviyoruz
-Ama Giray 'a itiraf etmedin.
-Edicem.
-Tamam artık uyu. Yarın konuşuruz. Ve sakin ol.
Uzandığım yerden kalktım.
-Gamze bugün benim en mutlu günüm. Yirmi üç yıllık hayatımın en güzel günü bugün.
-Biliyorum. Seni böyle görmek güzel.
Gamze odamdan çıkıp ışığı örttü. Karşıdaki odasına gitti. Tekrar yorgana sarılıp çırpınmaya başladım. Bağırıp, çırpınmaya devam ettim. Karşı odamdan Gamze'nin sesiyle sustum.
-Laçin
Diye bağırınca sustum. Ama içim cıvıl cıvıldı. Umarım bu bir rüya değildir. Mutluluktan uyuyamıyordum. Bünyem acı çekmeye alıştığı için zorlanarak uyudum.
***
/Laçin'in giydikleri /
Güzelce hazırlandım kahvaltı ettim ve Gamze'nin beni dün gittiğim yere bırakmasını rica ettim. Arabam oradaydı. Tüm eşyalarım içindeydi.
Aldıktan sonra işe geçtim. Şirketin kapısında bekliyordum. Dünden sonra bugün ne olacaktı. Giray nasıl davranırdı, aslında tekrar kötü davranır diye düşünsemde mutluluktan aklım uçmuş gitmişti. Saate baktım nerde kaldı bu adam. Birden onu karşımda görünce heyecanlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşim Ol
Novela Juvenil... -Kesin manyaksın? Beni niye buraya getirdin. -Oradan uzaklaştırmak için tabi ki. -Etkili oldu mu bari? -Sence? -Ben gidiyorum. -Burada bizden başka kimse yok. Bu kıyafetinle yolda yardım isteyebileceğini sanmıyorum. Sinirle göğsüme vurdu...