Strážní mě dostrkali do společenské místnosti. Když jsem vešla tak se na mě všichni podívali. Nedivím se, ale příjemné to nebylo. Sedla jsem si ke stolu, kde ještě naštěstí nikdo nebyl. Chvíli jsem se koukala jen tak do zdi a pak se rozhodla přečíst si časopis. Byl to časopis o módě. Jakoby mě teď nějaká móda zajímala. Chvíli jsem si četla a pak uviděla toho zrzka ze včera. "Ahoj krásko, já jsem Jerome" řekl zrzek když si přisednul. "Jsem Maya a teď už můžeš jít pryč, zrzku" řekla jsem a dál se věnovala čtení. Jen protočil očima a pokračoval. "Kvůli čemu tu jsi ?" zeptal se. " Zabila jsem rodiče" řekla jsem pohodově jako kdyby to byla denní rutina." Já taky. No vlastně jenom mámu" řekl zrzek." Ty jsi příbuzná s Jimbem?" zeptal se mě Jerome a já se na něj nechápavě podívala. Jerome protočil očima a opravil se." S Jimem Gordonem" řekl." Jo, jsem" řekla jsem klidově a on vypadal jako by se mu v té zrzavé hlavě stvořil ten největší nápad. "Takže hádám, že ty tady kamarády nemáš. Jimba všichni nesnášejí" Řekl. "Jak překvapivé, když minimálně půlka lidí odsud je tu kvůli němu" řekla jsem a bylo mi to někde. Nejradši bych ho poslala někam, ale i Jim měl z něho dost respekt takže radši počkám než odejde sám.
"A to je právě veliká chyba. Holky tady potřebují dobré kamarády." Řekl Jerome a jeho obličej se změnil do šíleného a zároveň zasněného pohledu. Už začínám chápat proč z něj mají všichni takoví respekt. Podívala jsem se na něj stylem a co já s tím?. On se jen rozesmál. Já pořád nechápala, ale bylo mi to docela jedno. "Ty se odsud nikdy nedostaneš" řekl a pořád se smál." Dostala bych se odsud dřív než ty." řekla jsem rázně "Já to tady znám lépe než ty. Proti mně nemáš šanci" odvětil.
"Chceš se vsadit ?" zeptala jsem se a přísahám že se mu v očích zablýsklo. "Platí!" Křikl docela nahlas, takže se na nás všichni otočili.
"A co když prohraješ?" zeptala jsem se ho.
"Já neprohraju" řekl hrdě a já jen viděla jak mu Ego vyletělo do vzduchu. Naštvaně jsem se na něj podívala." Fajn.. když prohraju tak odejdu od arkahamu jen ve spodním prádle" řekl Jerome. Páni ten si fakt věří že vyhraje." A když prohraješ ty tak odejdeš taky jenom ve spodním prádle. Takhle to bude fér" dodal a podal mi ruku abychom to spečetili." Platí" odsouhlasila jsem a podala mu ruku. Šibalsky se usmál a pustil moji ruku. No to bude něco
"Přísahám, že si před Arkahamem počkám na to, jak poběžíš jenom ve spodní prádle" řekla jsem Jeromovi a rozesmála se. On se zvedl a šel za jedním strážným a něco mu pošeptal. Stražný se na mě podíval a přikývl. Panebože, co zase vymyslel. Jerome se na mě usmál a za stálého pískání odešel. Chvíli jsem přemýšlela, jestli mám odejít a nakonec jsem, tak udělala. Strážní mě doprovodili do mé cely. "Máš nového spolubydlícího" řekl jeden ze strážných. Vešla jsem do cely a byla jsem celkem překvapená kdo tam stál....
ČTEŠ
Property of Psycho [Jerome Valeska]
Фанфик"Půjdeš zpátky do Arkhamu, tohle není normální" řekl svázaný detektiv a brunetka se začala šíleně smát." Myslíš si že nás to zastaví?" řekla brunetka a policista se nechápavě na dívku podíval. Dívka si vyhrnula rukáv a ukázala detektivovi její vyřez...