Zpátky tam kam patřím

714 45 0
                                    

Když najednou se ozval Harvey." Protože je stejná jako Valeska." Řekl naštvaně a dal pěstí do stolu." Nejsem jako on!" Vykřikla jsem na něj a chtěla mu dát facku, ale pouta přivázaná ke stolu mi tomu zabránily. Tahle slova mě mrzela. Zvlášť od Harveyho. Vždycky jsme si dost rozuměli a on mě najednou srovnává s Jeromem. Jerome by měl být zavřený někde v muzeum aby všichni viděli jak vypadá pořádný psychopat a né být srovnávaný se mnou. Najednou jsme všichni uslyšeli hlasitý výbuch a pak dlouhou střelbu. Harvey a Jim vytáhli revolvery." Počkej tady. Podívám se co se tam děje." Řekl Harvey a než stačil Jim něco namítnout tak byl pryč. Najednou střelba přestala. Chvíli se nic nedělo, ale pak se otevřeli dveře a v nich stál nějáký policista. Podívala jsem se pořádně na toho muže v policejní uniformě který stál ve dveřích a došlo mi že to není policista, ale Jerome. Přišel ke mě a přitom měl pořád revolver namířený na Jima kterému už zdřejmě taky došlo že to není policista."Co pak ti to udělali?" Zeptal se Jerome když uviděl jak jsem domlácená a pohladil mě po tváři. "Klíček." Řekl a nastavil ruku k Jimovi. Ten mu klíček se zaváháním podal protože na něj Jerome mířil revolverem.
"Jerome prosím hlavně jí neubližuj." Řekl Jim mezitím co mi Jerome odemčel pouta. Myslím si že stejně věděl že to k ničemu není, ale co má dělat." Jestli narážíš na ty rány tak za to si mohla sama. " Řekl Jerome s ledovým klidem.
"Ale to už není tvoje starost." Dořekl a vrazil Jimovi tupou částí revolveru do hlavy a on omdlel. "Tak pojď času jsem tady ztratil až dost. "Řekl Jerome a já se konečně zvedla ze židle. Už jsme chtěli odejít, ale otevřeli se dveře a v nich stál Harvey bez žádné zbraně. Vypadalo to že byl celkem překvapený když Jeroma uviděl. "Harvey ty jsi vždycky ve špatný čas na špatném místě. "Řekl Jerome a zamířil na něj. Odjistil revolver a v tu chvíli jsem si stoupla před Harveyho." Jerome nedělej to."
Žadonila jsem Jeroma který vůbec nevypadal že má z toho radost. Harvey vypadal trochu zaraženě a do konverzace se radši ani moc nezapojoval. "Mayo uhni nebo to taky odneseš." Řekl Jerome naštvaně a zároveň zaraženě." Co uděláš? Střelíš mě a uneseš někoho jiného?" Zeptala jsem se provokativně.
Jerome mi bez váhání vrazil silnou facku a já jsem dostala jeden lítostiví pohled od Harveyho. "Jerome prosím nedělej to." Řekla jsem smutně,ale s Jeromem to ani nehnulo. "Když mě nebudeš poslouchat tak je tu vždy druhá cesta." Řekl najednou docela klidně. Napřed jsem nechápala jeho změnu nálady, ale najednou jsem dostala revolverem do hlavy a vydala se do říše kterou už moc dobře znám....

Property of Psycho [Jerome Valeska]Kde žijí příběhy. Začni objevovat