Probudila jsem se v šedém útulném pokoji. Na zemi jsem uviděla čtyři tašky s oblečením. Vstala jsem a šla jsem se k nim podívat. Byl u nich i vzkaz.
Převleč se. Jsem si jistý že tohle ti bude slušet víc než arkahamská uniforma.
J.VVšechny tašky dala na postel. Vytáhla jsem z nich všechno oblečení a dala je do skříně. Akorát bílé tryčko s černým nápisem a černé roztrhané džíny jsem si nechala a oblékla si je. Hned co jsem se oblékla jsem se vydala podívat kde to vlastně jsem.
Když jsem procházela byt a hledala Jeroma tak jsem si všimla že byt je docela luxusní. "Jerome jsi tady?" Zakřičela jsem skoro přes celý byt. Vešla jsem do místnosti a zjistila jsem že jsem vešla do obyváku a na gauči seděl Jerome. To proč mi neodpovídal jsem neřešila. "Dobré odpoledne." Uchechtl se Jerome." Jak dlouho jsem byla mimo?" Zeptala jsem se ho." No asi den." Řekl Jerome pohodově." Kdo by čekal že jedna rána do hlavy tě uspí na tak dlouho." Řekl Jerome a pokrčil rameny. "Můžu se zeptat co tady vůbec dělám?" Zeptala jsem se ho a nadzvedla obočí.
"Ne." Odpověděl a já jsem se na něj nechápavě podívala." Ne nemůžeš se zeptat." Řekl Jerome s výrazem jako malé dítě. Protočila jsem očima a pak jsem začala věnovat pozornost televizi.Včera z Arkahamského blázince utekl Jerome Valeska a Maya Gordonová. Některé stopy nasvědčují tomu že Valeska Gordonovou unesl, ale jiné důkazy nemáme. Po obou dvou je vyhlášené pátrání. GCPD varuje že Valeska je velice nebezpečný......
"Myslím že ti to ta reportérka vysvětlila dost jasně." Řekl Jerome a uchechtl se. "K čemu bych ti tak asi byla?" Zeptala jsem se ho."Řekni mi svoje příjmení." Řekl Jerome a usmál se. Nechápala jsem proč ho chce slyšet. "Gordo-." Ani jsem nedořekla a došlo mi to. "Už víš?" Zeptal se Jerome." No jasně. Už chápu. Jsem Neteř toho který tě dostal do blázince." Řekla jsem a povzdychla si. "Tak že jsem jen nástroj pomsty?" Zeptala jsem se smutně. Jerome přišel blíž ke mně a chytil mi bradu mezi palec a ukazováček." Neboj se. Ty jsi něco mnohem víc než nástroj pomsty. Ty budeš královna, ale každá královna přináší oběti." Řekl Jerome a zadíval se mi do očí a odešel. Připadala jsem si jako by mě jeho oči upalovali za živa. Chvíli byly modré pak zelené a nakonec hnědé. Ještě chvíli jsem stála jak zkamenělá a pak jsem se rozhodla že bych si něco uvařila. Dlouho jsem nejedla. Neveděla jsem kam šel Jerome tak jsem si šla kuchyň najít sama.
Konecně jsem našla kuchyni. Ani jsem si nevšimla jak je to tu veliké. Doufám že pak trefím zpátky do pokoje. Rozhodla jsem se že uvařím vajíčka. Ale když jsem otevřela lednici tak jsem zjistila že žádná vajíčka tam nejsou. Vlastně v lednici nebylo skoro nic. Chtělo by to nakoupit. Když jsem zjistila že Jerome moc jídla nemá tak jsem to zůžila na tousty. Vzala jsem toustoví chleba,kečup,šunku a začala jsem .
Po nějáké chvíli byly tousty hotové. Sedla jsem si na kuchyňskou linku a začala jíst. Pak přišel i Jerome." Tak co jsi udělala?" Zeptal se Jerome." Tousty. Chceš?" Zeptala jsem se ho a on jen příkývnul." Tak chytej." Řekla jsem mu a hodila po něm toust. Ale toho jsem hned litovala když nestihl chytit toust a ten mu přistál v obličeji. Hned jak jsem viděla že jde ke mě tak jsem se mu začala omlouvat. " Jerome prom-." Nestihla jsem to doříct protože mi vrazil silnou facku a já spadla z linky. Sykla jsem bolestí a chtěla jsem se zvednout, ale on z kapsy vytáhl nůž a já jsem začala hodně litovat toho co jsem udělala.
ČTEŠ
Property of Psycho [Jerome Valeska]
Fiksi Penggemar"Půjdeš zpátky do Arkhamu, tohle není normální" řekl svázaný detektiv a brunetka se začala šíleně smát." Myslíš si že nás to zastaví?" řekla brunetka a policista se nechápavě na dívku podíval. Dívka si vyhrnula rukáv a ukázala detektivovi její vyřez...