Probudila jsems se zase na novém místě. Vážně doufám že se jednou probudím někde v zámku. Nad touhle myšlenkou jsem se pousmála. Rozhodla jsem se vstát a jít podívat po bytě. Jelikož jsem měla ještě oblečení z minulého dne tak jsem se z pižama převlékat nemusela. Zrovna jsem odcházela z pokoje když mi dveře zabral Jerome. "Jerome pusť mě." Řekla jsem a skoušela se prodrat ven. "Nějáká drzá na to že máš průšvih ne?" Řekl a mně bylo jasné jak tohle celé dopadne. "Tak pardón že chceš postřílet všechny lidi co mám ráda." Řekla jsem a už pomalu vzdávala naději že se odsud dostanu bez zranění. Jerome najednou uhnul. Moc jsem ho nechápala, ale chtěla jsem využít situace takže jsem rychle prošla dveřmi. Než jsem se stačila zeptat co se mu zase stalo že mě pustil tak mě přímáčnul na zeď. "Tak že proto si mě pustil. Chytrý." Řekla jsem a čekala co se mi zase stane. Jerome mě pustil a chtěl mi vrazit pěstí, ale zazvonil zvonek. Oba jsme se na sebe překvapeně podívali. "Ty jsi někoho pozval?" Zeptala jsem se ho a on jen zakroutil hlavou. "Půjdu otevřít." Řekla jsem a Jerome mi v tom nějak nebránil.
Otevřela jsě dveře a byla jsem celkem překvapená koho tam vidím. Stál tam Greenwod s nějakou blondýnou. "Jeromee."
Zakřičela jsem na něho po chvilce trapného ticha. Jerome jako na zavolanou přiběhl a ta blondýna se mu vrhla kolem krku. "Jerome tak dlouho jsme se neviděli." Řekla a přitom ho stále objímala a já ji jen nepatrně zabíjela pohledem. Jerome nevypadal zrovna spokojeně když se ho ta blondýna chtěla umačkat k smrti. "Mayo tohle je Barbara. Barbaro tohle je Maya." Řekl potom co ho ta blondýna konečně pustila. Podala mi ruku a já ji pod nátlakem Jeroma přijala. "A já jsem vzduch nebo co?" Ozval se Greenwood a všichni se uchechtli. "Tak rovnou k věci..." Řekl Jerome. "Jak jsi si asi všimnul tak jsme utekli z Arkahamu a potřebovali by jsme pár dní tady zůstat." Řekla Barbara až moc přeslazeným hláskem že jsem musela protočit očima. "Jistě že můžete zůstat. Greenwoode ty si vezmeš pokoj pro hosty Barbara si vezme Mayin pokoj." Řekl Jerome a já se na něj naštvaně podívala. "A kde budu spát já?" Zeptala jsem se nechápavě. "No přece u mě v ložnici." Řekl Jerome a perverzně se usmál. Odmlouvat jsem radši ani neskoušela, protože jsem čekala že Jerome zapomene na to jak mě chce zase potrestat. Ostatní se ještě bavili o tom koho zabijou a tak, mezitím co já jsem si šla prohlédnout byt.Moc se omlouvám že dlouho nevyšla kapitola, ale neměla jsem moc nápadu. Ale teď mám velké plány pro budoucí kapitoly.
ČTEŠ
Property of Psycho [Jerome Valeska]
Fanfic"Půjdeš zpátky do Arkhamu, tohle není normální" řekl svázaný detektiv a brunetka se začala šíleně smát." Myslíš si že nás to zastaví?" řekla brunetka a policista se nechápavě na dívku podíval. Dívka si vyhrnula rukáv a ukázala detektivovi její vyřez...