Dům plný vrahů

812 47 0
                                    

Byla tma a já s Jeromem jsme stáli před velkou vilou. Jerome zazvonil na zvonek a po chvilce se otevřeli dveře v kterých stál Ed Nygma. Hned jak uviděl Jeroma tak mu úsměv zmizel." Oswalde máš tady návštěvu." Zakřičel do domu. Když Oswald přišel byl docela překvapený." Mayo, Jerome, co tady děláte?" Zeptal se mile Oswald. "Potřebovali by jsme tady pár dní přespat." Řekl Jerome a usmál se. Oswald chvilku váhal." Mayo nevadilo by ti kdybych si s Jeromem promluvil o samotě?" Zeptal se a já přikývla a šla jsem ven.

Chvíli jsem čekala a nudila se když jsem uslyšela rozhovor ze vnitř." Jerome nechám vás  tady, ale zítra pro mě budeš muset něco zařídit." Zbytek jsem už neslyšela protože se otevřeli dveře." V druhém patře mám jednu volnou ložnici." Řekl Oswald a usmál se zatím co Ed nepozorovaně protočil očima a my s Jeromem se vydali do ložnice.

Vešli jsme do ložnice která byla sladěna do šedo-černé barvy. "Půjdeš už spát?" Zeptal se Jerome." Jo. Jsem docela unavená." Řekla jsem a z tašky jsem vytáhnula pižamo. Pak jsem se šla do koupelny převléct. Vyšla jsem z koupelny a Jerome vypadal že už spí. Zhasla jsem světla a lehla si na druhou stranu obrovské postele a po chvilce usnula.

Druhý den

Probudila jsem se na tvrdé podlaze. Podívala jsem se kolem sebe a zjistila jsem že ležím vedle postele na zemi. Zvedla jsem se a posadila se na postel. Jerome už v posteli nebyl. Rozhodla jsem se převléct z pižama a hned jak jsem se převlékla tak jsem se vydala do kuchyně.

Vešla jsem do kuchyně a posadila se ke stolu. "Dobré ráno. Jak pak jsi se vyspala?" Řekl Jerome a uchechtl se." To jsi mě nemohl alespoň vzbudit abych si lehla zpátky?" Zeptala jsem se naštvaně." Já jsem tě asi pětkrát dával zpátky na postel, ale po šesté už mě to přestalo bavit tak jsem tě jen přikryl." Řekl a pokrčil rameny. Já jsem mu neodpověděla a místo toho se zakousla do čokoládového crosantu.
"Budu si muset jít něco zařídit. Tak buď hodná." Řekl Jerome potom co vstal ze židle.
"Já jsem vždycky hodná." Řekla jsem a mrkla jsem na něj. Jerome odešel a já zůstala v kuchyni sama. Dojedla jsem si svůj crosant a pak jsem odešla zpátky do ložnice.

Ležela jsem na posteli a začínala jsem se trochu nudit. Uslyšela jsem hluk z dola a vsadila bych se že právě přišel Jerome. Zvedla jsem se z postele a šla se podívat dolů.

Šla jsem chodbou a uviděla jsem Jeroma který byl snad celí od krve." Jerome doufám že ta krev není tvoje." Řekla jsem a usmála se. "Neboj zase takoví pako nejsem." Řekl Jerome a u toho si vyzouval boty. " Kolik lidí jsi musel zabít aby jsi si takhle zašpinil oblečení?" Zeptala jsem se trochu zamyšleně." Ani jsem to nepočítal." Řekl Jerome a uchechtl se." Jsem zvědavá jak si tohle vypereš." Řekla jsem a uchechtla se. Jerome se na mě podíval obličejem který už od pohledu říkal že to vyperu já." Takže to budu muset vyprat já že?" Zeptala jsem se a povzdychla si. Jerome jen přikývnul a oba jsme odešli do obyváku.

Property of Psycho [Jerome Valeska]Kde žijí příběhy. Začni objevovat