Zase v blázinci

754 46 0
                                    

Všichni čtyři jsme seděli v autě kousek před Arkahamským blázincem. Všichni jsme na sobě měli předem ukradené policejní uniformy. Musela jsem řídit já. Nechtěla jsem protože to neumím, ale uznávám že kdyby řídil Jerome nebo jeden z těch dvou tak by nás poznali hnedka. "Jeď." Přikázal mi Jerome který seděl vedle mě. Pomalu jsem šlápla na plyn a auto se rozjelo. Zastavila jsem se u hlavní brány. "Dobrý den slečno. Prosím předložte mi vaše policejní dokolady." Řekl pán v okýnku a nepatrně se díval na ostatní osoby v autě, které měli stáhlé policejní čepice co nejníž to šlo.
Podala jsem mu "naše"doklady. Pán si doklady prohlédnul a usmál se. "V pořádku slečno můžete jet." Řekl a podal mi zpátky všechny policejní doklady. "Děkuji." Rozloučila jsem se a všechny doklady jsem podala Jeromovi. Auto se rozjelo a my už byli za branami Arkahamu.

Vystoupila jsem z auta a rozhlédla se kolem. Nikdo si ani nevšimnul že tady mají největšího krimináliníka v Gothamu a jeho kamarády.
"Barbaro, Greenwoode vy běžte udělat zmatek a my mezitím dostaneme tučňáka pryč." Rozkázal Jerome a já mezitím za ním obešla auto. Barbara a Greenwood bezeslova odešli.
"Pojď mi musíme jít hlavním vchodem." Řekl Jerome a já se vydala za ním.

Šli jsme kratší chodbou přímo k propouštěcím zařízením. Jerome si vytáhl "svůj" doklad a položil ho na senzor a ten ho hned pustil dál. Také jsem to zopakovala a šla za Jeromem.
"Ty víš kde drží oswalda?" Zeptala jsem se.
Jerome neodpovídal, ale místo toho si to zamilřil na informace. Vážně dneska není moc komunikativní. "Dobrý den, hledáme pana Cobleppota měli by jsme ho odvést na terapii." Řekl a paní se podívala do spisů.
"Nemám tady žádné zprávy o tom že by měl pan Cobleppot jít dneska na terapii." Řekla paní a začala si nás oba pořádně prohlížet.
"Počkat. Já vás od někud znám." Řekla paní a mně bylo jasné že ta se odsud živá nedostane.
"V-vy jste Jer-." Paní nestihla doříct protože ji Jerome zastřelil. Natáhla jsem ruku na stůl a vzala ty její spisy. "Je v druhém patře,
místnost 66." Řekla jsem a vrátila spisy na stůl. "To číslo k němu sedí." Dodal Jerome a my jsme začali hledat schody.

Konečně jsme vylezli po těch schodech a našli tu správnou místnost. Kolem strážní nebyli protože si mysleli že se jdeme s nima vyměnit a ani si nevšimli že jsem jim vzala klíče. Klíč jsem strčila do zámku a otočila jím. Dveře se otevřeli a jako prvního jsme si oba všimli Oswalda který vypadal že se každou chvílí zhroutí. Když si nás všimnul tak vypadal překvapeně.
"Prosím dostaňte mě odsud." Řekl Oswald a vstal z nepohodlně vypadající postele.
"Tak pojď užijeme si zábavu." Řekl Jerome a podal mu pistoli. Najednou se začal ozývat alarm. "Asi přišli na tu mrtvolu. Musíme jít." Řekla jsem a zamilřila ke dveřím. Jerome přikývnul a všichni tři jsme vylezli z cely.
Na chodbě byl dost zmatek. "Chtějí utéct!" Zakřičel jeden z policistů a hned potom všechny tři Jerome zastřelil. "Hlavně nenápadně že jo." Řekla jsem a dala se do běhu.
"Nenápadně především." řekl Jerome a s Oswaldem taky začali utíkat. "Támhle jsou!"
Zakřičel někdo, a protože jich bylo hodně tak jsme radši jen utíkali. Jak tak Jerome utíkal tak mu spadla čepice. Jsem si jistá že každý detektiv nebo policista by ho poznal podle vlasů na míle daleko. A taky že jo.
"To je Jerome Valeska!" Zařval policista a my zaběhli za roh. "Budeme je muset všechny roztřílet." Řekl Jerome a usmál se. Hned jak nás doběhli tak Jerome i Oswald začali střílet dokud ze všech nezbila jen krev a kosti.
"Myslím si že tohle není zrovna špatný nástup zpět na scénu." Řekl Oswald a my se opět pro jistotu dali do běhu. Zaběhla jsem za další roh když v tom jsem do někoho vrazila a spadla na zem....

Property of Psycho [Jerome Valeska]Kde žijí příběhy. Začni objevovat