Už jsem si prohlédla celý byt. Byl o dost větší než jsem si myslela. Byl tak velký že jsem mezitím ani nikoho nepotkala. Zrovna jsem se docela nudila takže jsem se rozhodla že se půjdu podívat kde jsou. Vstala jsem ze židle a vydala se dlouhou chodbou. Uviděla jsem dveře kterých jsem si dřív nevšimla. Pomalu jsem je otevřela a naskytnul se mi pohled na Jeroma,Barbaru a Greenwooda. Všichni stáli kolem kulatého stolu. Zaťukala jsem na dveře abych všechny upozornila že jsem tu taky. Všichni se na mě podívali. "Co tady děláš?" Zeptal se Jerome překvapeně. "Spíš co tady děláte vy?" Řekla jsem a šla za nima ke stolu. "Co to je?" Zeptala jsem se a ukázala na nějáký velký plánek. "Mapa Arkahamu." Řekl Greenwood. "A co máte v plánu?" Zeptala jsem se. "Zítra půjdeme do Arkahamu a ukážeme všem že lidi jako my v Arkahamu neudrží dlouho." Řekl Jerome a začal se usmívat jako by právě viděl jednorožce. "A ty budeš muset s náma." Řekla tentokrát Barbara. "K čemu vám tam budu? Já nikoho zabíjet nechci." Řekla jsem a podívala se na Jeroma. "Musíš jít s náma. Potřebujeme odlákat pozornost." Řekl Jerome mezitím co Greenwood a Barbara pořád studovali mapu Arkahamu. "Já nikam nepůjdu jako vaše návnada." Řekla jsem a zamračila se. "Neber to jako že jsi návnada. Ber to tak jako že se konečně začneš bavit tak jako my ostatní v Gothamu." Řekl Jerome a já se nad tím zamyslela. Nikdy jsem se vlastně pořádně nebavila. Kamarádů jsem moc něměla a nikam do klubů nebo tak jsem snad nikdy nechodila.
"Tak jo." Řekla jsem a konečně aspoň na moment jsem byla šťastná. "Ale mám jednu podmínku..." Řekla jsem a Jerome přikývnul na znamění že mám pokračovat. "Chtěla bych se zajít bavit někam do baru nebo tak." Řekla jsem a strašně doufala že to výjde. "Klidně by jsme mohli, ale nevím o tom že by ti bylo už osmnáct ." Řekl a usmál se. "No neříkej že zrovna ty bereš ohled na zákon." Řekla jsem a uchechtla se. "To je fakt." Řekl a taky se uchechtl. Jen tak jsem mu zamávala a odešla do obyváku.Sedla jsem si na gauč a zapla televizi kde zrovna byly zprávy. "Jerome! Rychle pojď sem." Zakřičela jsem na něj. On asi za dvě vteřiny se udýchanej objevil ve dveřích.
"Co se děje?" Zeptal se mezitím co popadal dech. "No jen se dívej." Řekla jsem a ukázala na televizi.Včera byl zatčen šéf podsvětí Oswald Cobleppote. James Gordon ho nechal zatknout kvůli tomu že u sebe schovával nejobávanějšího kriminálníka Gothamu Jeroma Valesku a Gordonovu neteř Mayu Gordonovou kterou Valeska unesl. G.C.P.D usoudila že patří spíše do Arkahamského blázince než do normálního vězení...
"Něco mi říká že ho budeme muset dostat ven, nebo až uteče tak nás oba vykuchá." Řekla jsem a podívala se na Jeroma. "Udělalá me si jen malou zastávku v Arkahamu." Řekl Jerome a usmál se.
ČTEŠ
Property of Psycho [Jerome Valeska]
Fanfiction"Půjdeš zpátky do Arkhamu, tohle není normální" řekl svázaný detektiv a brunetka se začala šíleně smát." Myslíš si že nás to zastaví?" řekla brunetka a policista se nechápavě na dívku podíval. Dívka si vyhrnula rukáv a ukázala detektivovi její vyřez...