Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir.
"Aral ne demek bu ne deposu sen benden bir şey mi saklıyorsun."
"Alyam ben mafyayım"
........
Ne demek mafyayım ya doğru mu duydum mafya hani şu filmlerdeki taktik maktik yok bam bam bam felan ohaaaa ben şok ben bim
"He he canım ben de Bülent Ersoy"
"Alya beni alaya alma ben çok ciddiyim mafyayım ben"
"Nasıl ya sen karıncayı bile incitmezdin nasıl olur da sen insanların canını alırsın." Arkama bile bakmadım koşmaya başladım. Peşimden geliyodu ama kimin umrumda mafya olmasına kızmamıştım ben sadece şimdiye kadar neden söylememişti. Zaten belliydi. Yalanlardan gerçeklerin saklanmasından nefret ederim. Adım sesleri yaklaşırken hızımı arttırmaya başladım. Bizim arabaya gelince arabaya bindim anahtarı döndürüp çalıştırmaya başladım. Şimdi anahtarı nerden bulduğumu merak ediyosunuzdur etrafta korumalar var bu yüzden anahtarı arabada bırakmıştık. Arabayı hızlı bir şekilde kullanıyodum. Arkama korumaların arabası geçince yolda sağ sol yapmaya başladım. Araba önüme geçince önümü siper aldılar. Ben de geri geri gittim. Aradaki boşluk geçilemeyecek kadar değildi. Hatta tam geçilebilecek boyuttaydı. Birden gaza yüklendim hızlıca arabaların ortasından geçtim beklenmeyecek bir hareketti. Sonra uçuruma sürdüm. Frene bastım ama durmadı. Denedim ama olmadı arabayla birlikte uçuruma gidiyoduk. Tekrar tekrar denedim ama fren tutmuyodu. En sonunda arabayla birlikte uçurumdan düştük. Ve sonrası...
Yazardan
Genç adam sevdiği kıza mafya olduğunu söylemişti ve kız kaçmıştı. Ne bekliyodu ki alkış falan mı. Kız koşunca peşinden koşmaya başladı. Yetişirken kız kalan son gücünü de depar atarken kullanmıştı. En sonunda kız arabaya ulaşmış arabaya binmişti. Hızlı gidiyodu adam koştu ve arabaya atladı korumalarda peşinden. Kıza yetişmişlerdi. Arabanın önünü sardılar kız arabasını geri çekip son hızla aradaki boşluktan gitmişti. Korumalar da dahil adam şaşkındı. Bu kız harika araba kullanıyordu. Araba uçuruma doğru gidiyordu. Ama durmuyordu. Bu gidişle uçurumdan düşecekti. Aral son hız kıza yetişirken olan olmuştu. Araba uçuruma düşmüştü. Adam kaybetmişti sevdiğini ikinci kez kaybetmişti. Arabadan inip uçuruma yaklaştı.
"Alacağın olsun ey uçurum sen benim sevdiğimi aldın " diye bağırdı. Silahıyla havaya ateş etti. Tam o sırada uzaktan gelen sesle durdu. Arkasına baktı. Kimseyi göremedi. Uzakta uzakta biri vardı. Sevdiği kız ona el sallayıp yavaşça gidiyordu. Adam daha fazla dayanamadı ağlamaya başladı. Sonra....Alyadan
En sonunda arabayla birlikte uçurumdan düştük. Ve sonrası...
Ay şaka yaptım sonra arabadan atladım. Araba düşerken ben yolda yuvarlanıyodum. Aralın arabası da gelince o tarafa dikkat kesildim. Aral bağırmaya başladı. Sonra birden ona seslendim. Geri geri gidip el sallamaya başladım. Ne filmlerde de böyle olmaz mı?
Aral ağlamaya başladı. Incinmiş ayağımı takmadan koşmaya başladım."Ağlama Aral"
"A-alya sen misin s-sen düşmedinmi"
"Iki dakika flaşh tv oyuculuğumu konuşturdum. Aman ne sorun ettiniz ya."
Birden ayağa kalktı. Vurur falan zannetmiştim ama vurmadı. Sarıldı. Zaten o bana vuramazdı ki. Ben de ona karşılık sarılmaya başladım. Arabaya kadar el ele gittik. Ayağım kollarım acıyodu. Kollarım herhalde çizilmiş. Of nasıl acıyo.
"Sakın bir daha böyle yapma Alya beni asla kendinle sınama sensiz ben yapamam" oha çok romantik konuştu.
"Tamam özür dilerim bir daha oyunculuğumu konuşturmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
General FictionÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...