40. Bölüm

3.5K 175 83
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤

Finale yaklaşıyoruz adım adım. Çok fazla yazamadım kusura bakmayın.

Vote ve yorum. En çokda yorum. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

...........

Tabi ki de mutlu olacağım. Özellikle şu Merihin yalanını ortaya çıkarayım benden mutlusu yok.

Kahvaltımızı bitirip masadan kalktık.

"Abi bende seninle gelicem. Hem bizim hem de Aralın şirketinden baya işlerim var. Biliyorsun iki şirkettede hisse sahibiyim."

"Tamam güzelim ama iyiysen gel"

"Iyiyim merak etme" dedim. Üst kata çıktım. Ne giyebilirim ki. Kırmızı elbisemi giydim. Hamileler içindi. Güzel olmuştu ama vücuduma yapışmış top gibi olan karnımı belli etmişti baya. Umursamayıp masama oturdum. Rimel ve kırmızı rujumu sürdüm. Saçlarımı dalgalandırdım. Ayağıma beyaz sporlarımı giydim ve tamam. Telefonumu elime aldım. Aralı aradım ve açmasını bekledim.

"Efendim Çağın"

"Şirkete geliyorum. Yani şimdi değil üç saat sonra falan"

"Niye ki otur oturduğun yerde"

"Aral iki şirkette de yapacak işlerim var."

"Ilk aile şirketine mi gideceksin"

"Evet"

"Tamam beklerim"

"Öptüm bye"

"Bye" deyip kapattı. Evet iki şirkette hissem var. Abim büyük diye babam %51 lik hisseyi abime verdi. Bana da %49 luk hisse kaldı. Aral ise bana şirketin %51 lik hissesini verdi kendine %49 luğu aldı. Tabi ben kabul etmedim. En fazla hisseyi ona devrettim. O da bana %49 luk hisseyi verdi. Kısacası iki şirkettede %49 luk hisseye sahibim.

Aşağı indim. Abim ve Hazal bana şaşkınca bakıyordu. Tabi uzun zaman sonra beni bu kadar bakımlı görmek onlarda değişik hissettirmişti.

Abimin arabasına bindim.

....

Şirkete geldiğimizde bütün çalışanlar bir bana bir de karnıma bakıyordu.

Ne Aralın şirketindekiler ne de bizim şirkettekiler olanları bilmiyordu. Sadece kavgalı olduğumuz biliniyordu. O da basın saolsun. Biz ne güzel saklıyorduk.

Odama gidip oturdum. Yorulmuştum. Ne yaptın ki der gibisiniz. Hamile olmak onu taşımak kolay mı?

Biraz nefes alıp verdikten sonra önümdeki dosyalara baktım. Bir tanesini alarak başladım.

Bir kaç proje vardı. Biri dış ikisi iç mimarlıkla alakalı. Iç mimarlıktan en kolayını kendime aldım. Sekreterimi çağırarak diğerlerini abime götürmesini bu projeyi de kendime aldığımı söyledim.

Kolaydı başlasam 4 saatte bitiririm. Ama Aralların şirketine de gidicem.

Çizime başladım. Sekreterimden süt istedim. Bahçe dekorasyonu olacaktı sadece.

Bahçeye kuş havuzu ağaçlar havuz falan ekledim. Gerekli detayları ekledim ve bam harika olmuştu. Şimdi bunu büyük kağıda geçirmekte.

Onu da evde yaparım.

Kağıtları elime alıp abimin odasına gittim. Içeride babam da vardı ve beni görünce yüzü düşmüştü. Umursamayarak abime yaklaştım.

"Abi ben bitirdim. Sadece büyük kağıda geçirmesi kaldı. Olmuş mu istemediğin beğen-"

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin