Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.
Sizleri seviyorum ❤❤❤
...Hello Beyza'nın Aralya'ları.
Nasılsınız.
1 haftadan fazla oldu yazmayalı ve özlendiniz canlar.
Neyse inşallah sizde benim gibi ArALya çiftini özlemişsinizdir.
Bölüme geçiyorum o zaman.
.......
Yazardan
"Aral nereye gidiyoruz."
"Çağın sus ve olayları akışına bırak."
"Ama Aral merak ediyorum."
"Merak etme o zaman Çağın"
"Tamam be" dedi Çağın. Sabahın köründe yola çıkmışlardı ama nereye gideceklerini bilmiyordu.
Aralın tek söylediği Aryaya bir kaç parça kıyafet koy ve arabaya gel. Çabuk ol bekliyorum. Çağın anlamasa da dediğini yapmıştı. Kaç saat olmuştu yola çıkalı 7 veya 8. Arya yol boyunca uyumuştu. Bu çocuk kesinlikle babasına çekmiş.Çağın daha fazla dayanamadı meraktan çatlayacaktı ama uykusu vardı ve yorulmuştu. Gözlerini kapattı. Rüyasında gördüğü tek şey nereye gittikleriydi.
Aral sağ tarafındaki meleğine baktı. Uyumuştu. Uyur tabi hamile bu kadın diye söylendi.
Çağına bakmaktan yola bakmaya unutmuştu az kalsın bir arabaya çarpacaktı. Kırmızı ışıkta olduğunu anladı ve beklemeye başladı. Beklerken Çağına ve kızına bakıyordu. Arkasındaki arabalardan gelen korna sesiyle gözlerini karısından ve çocuğundan aldı. Allah'ım sen bana sabır ver diyerek arabayı sürmeye başladı.
Yaklaşık 3 saat sonra arabayı durdurmuştu.
"Çağın aşkım kalk hadi"
"Geldik mi?"
"Geldik bebeğim hadi sen önden git ben Aryayı ve çantasını alıp geleyim."
"Tamam" dedi Çağın yavaş yavaş yürümeye başladı uyku mahmuru haliyle.
Aral kızını ve çantasını alıp arabayı kilitledi. Çağının koluna girdi. Yoksa birazdan yeri boylayacaktı.
Karısı ve kızı ile otele girdi. Anahtarını alıp odaya girdiler.
Çağın gözlerini ovaladı. Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Burayı hatırlıyordu. Buraya bundan önce de gelmişlerdi. Hala aynıydı. Sadece temizlik yapılmıştı.
"Aral burası"
"Evet burası senle ilk kaçamak yaptığımız yer. İşlerden yorulmuştuk. Seni buraya getirmiştim"
"Aral ya seni seviyorum"
"Ben de seni seviyorum. Neyse hadi üstünüzü değiştirin uyuyalım. Sabahtan beri araba sürüyorum"
"Tamam"dedi. Dolabı açtığında o zaman aldıkları kıyafetlerin yerine yenilerin alındığını gördü. Her şeyi yeniden alınmıştı.
Geceliklerden bir tanesini alıp giyindi. Kızının üsütünü de değiştirdikten sonra yatakta pantolon ve tişörtüyle uyuyan Arala baktı. Bu şekilde uyuyakalmıştı.
Yavaşça kalktı Aralın eşofmanları alıp ona giydirdi bin bir zorlukla. Yatağa girip Aryayı ortalarına koydu.
Kızının uyuması bekledi. Arya gözlerini kapatınca Çağında kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
Narrativa generaleÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...