Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir.
İnstagram:beyzaasln_wattpad
❤❤❤❤❤❤
Son 1 aydır ne kadar mutluyum ya.
Merihle çok güzel giden ilişkimiz.
Benim zayıf olmam.
Aslında hala benim neden zayıflamaya karar verdiğimi bilmiyorum.
Aman boşverelim. Haticeye değil neticeye bakalım.
Gardırobumun önüne geçtim. Kot şort ve üstüne yarım kırmızı tişörtümü çıkardım. Üstüme giydikten sonra rimelimi ve koyu rujumu sürdüm.
Aşağı merdivenlerden sekerek indim.
Tamam çocukça olabilir ama olsun.
"Günaydın aşkımm"
"Günaydın güzelim. Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkürler bayım çok naziksiniz."
"Rica ederim bayan ama biraz kısa değil mi sizcede"
"Yoo"
"Bence kısa hadi çıkar onu."
"Ya banane. Çıkartmam."
"Peki tamam ama bir seferlik" dedi. Gülümseyerek ona baktım. Sonra başıma giren şiddetli ağrı ile gözümün önüne birkaç bir şey geldi. Böyle bir adama vardı. Bir de ben.
"Alyam bebeğim bu şort ne bluz ne"
.....
"Bak Aral ayağım sakat şu anda maçın son dakikalarındayız. Oyuncu değişikliği yapamayız acil gol atmamız lazım attık attık atamadık bitti. O yüzden bırak da izin ver."
......
"Tamam ama bir kişi bile bakarsa bir daha şort giyemezsin."Niye böyle bir şey aklıma geldi ki. Aman neyse. Merihin yanına oturdum. Kahvaltımızı etmeye başladık. Kahvaltı bittikten sonra dışarı çıkma kararı aldık.
.....
Ayy çok yorulmuştum. Lunaparka gittik,pamuk şeker yedik. Şuanda ise sahildeyiz. Geziyoruz. Hala bir rüyada gibiyim.
Yürürken ilerideki bankta bir adam gördüm. Denizi izliyordu. Gözleri dalgın bakıyordu. Acımıştım ona galiba kötü bir şey yaşadı. Merihle onun önünden geçerken kafasını kaldırdı. Beni görünce gözleri parladı resmen. Hemen ayağa kalktı ve bana sarıldı. Nedense bir an içimden benimde ona sarılmak geldi. Hayır Çağın senin sevgilin var.
"Alyam. Sensin bu."
"Pardon biriyle karıştırıyorsunuz herhalde. Benim adım Çağın"
"Biliyorum. Adın Çağın ikinci adın Alya"
"Evetde siz bunu nereden biliyorsunuz."
"Ben se-"
"Aral bir konuşalım mı"
"Peki konuşalım. Şerefsiz köpek." Dedi ve uzaklaşmaya başladılar. Demekki birbirlerini tanıyorlar.
Aral. Adı tanıdık gibi...
....
"Ne konuştunuz aşkım. Adam birden çekip gitti."
"Adam başka biriyle karıştırmış seni. Onunda adı Çağın Alyaymış."
Nah öyledir. İnanmadım nedense. Benden bir şey saklıyor kesin.
Odama çıktım. Üstüne pijamalarımı giyip telefonumu aldım. Biraz oynadıktan sonra telefonumu şarja taktım. Gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
Ficción GeneralÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...