Özel Bölüm 2

3.2K 123 104
                                    


Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
...

5 ay sonra

Dilara'dan

Yastığa dağılmış olan saçlarımla oynayan Edise baktım.

"Aşkım?"

"Efendim güzelim"

"Biz ne zaman evlenicez."

"Bilmem?"

"Bilmem mi? Edis kaç senedir sevgiliyiz farkındamısınız. Çağınla aynı yaştayız ama Çağın benden önce evlendi çoluk çocuğa karıştı."

"Olsun güzelim başkaları bizi ilgilendirmez ki?"

"Tamam Edis. İyi geceler" dedim ve arkama döndüm.

"Daha yeni kalktık ama ne uyuması ne iyi gecesi. Sabah oldu."

"Edis ben yoruldum artık. Tamam mı. Ben senin karın olmak istiyorum artık. Adımın yanında senin soyadın olsun istiyorum. Senden benden bir parça istiyorum. Çok mu şey istiyorum ya. Yaşlandım artık." Dedim ve ağlamaya başladım.

Yüzümü avcunun arasına alıp konuştu.

"Tamam bebeğim ağlama. Madem artık tamamen benim olmak istiyorsun. Hafta sonu evleniyoruz o zaman."

Dediği ile ona baktım. Ciddi miydi?

"Edis ciddi misin? Beş gün de nasıl yetiştirelim herşeyi. Bunun istemesi var. Sözü var. Nişanı var. Kınası var gelin hamamı ve düğünü var. Nasıl yetiştireceğiz bunları"

"Bak Dilara ya bu hafta sonu evleniriz. Ya da bu evlilik konusu belirli bir süreye uzatılmak üzere askıya alınır. Karar senin."

"Tamam tamam kabul. Haftasonu olsun"

"Tamam o zaman"

"Edis kalk hadi. Kahvaltımızı yapıp hazırlıklara başlayalım."

"Dur daha seni ailenden istemedim"

"Doğru. Akşam çiçeği çikolatayı kap gel."

"Tamam aşkım"

Gülümsedim. Senelerden beklediğim şey gerçek oluyor. Evleniyorum. Evleniyoruz.

Çağından

"Efendim Dilara."

"Çağın sana bir haberim var. Ama ayaktaysan bir yere otur yanında biri varmı?"

"Evet Aral var. Hadi söyle"

"Şok olacaksın. Hazır mısın?"

"Ayy Dilara söyle işte."

"Ben ve Edis yani biz. Bu hafta sonu evleniyoruz."

"Gerçekten mi? Ne dedin sen ayy Arall al şu kızla birde sen konuş" dedim telefonu Arala bıraktım. Aral hoparlöre alıp konuşmaya başladı.

"Dilara karıma ne dedin de şok oldu."

"Enişte bey şöyle söyleyeyim. Biz edisle evlenmeye karar verdik"

"Biliyorum. Aryanın doğum gününde evlenme teklifi etti"

"Eniştecim biz Edisle bu hafta sonu evlenmeye karar verdik. Düğünümüze bekleriz." Dedi dilara. Aral telefonu hızla kapattı. Ve Edisi aradı.

"Efendim Yenge"

"Yengen değil abinim."

"Efendim abi?"

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin