Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.
Sizleri seviyorum ❤❤❤
......Çağından
Sabah kalktığımda üstümde yine baş ağrısı vardı.
Banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp yüzümü havlu ile sildim.
Üstüme günlük pantolon ve tişörtümü giydim. Aşağı indiğimde kahvaltının hazırlanmış olduğunu gördüm. Merih erkeksi bir şekilde bacak bacak üstüne atmış elinde telefonuna bakıyor bir yandan da kahvesini içiyordu. Şuan normal bir kızı getirsek ve bu halini göstersek kız bayılabilirdi.
Ama ben nedense şuanda onun bu hareketinden bir şey hissetmiyordum.
Noluyo bana!! Şuanda ciddi bir şekilde sevgilimi sevmemeye başladım. Halbuki o benim sevgilim.
Yüzüme sahte bir gülümseme takınıp masaya oturdum. Kahvaltımızı ederken çok sessizdik.
Ta ki benim acı çığlığıma kadar...
Başıma keskin bir ağrı girmişti ve başımı döndürüyordu. Yine gözlerimin önüne bir kaç şey geldi.
Bir adam var biz onunla paintball oynuyoruz. Sonra geziyoruz.
Adamın yüzü gittikçe netleşiyordu. En sonunda adam net bir şekilde göründü.
Bu adam sahilde tek başına oturan adam. Ama ben niye bu adamı gördüm.
Bunları görmemin
Bir sebebi mi var?
Bunlar tesadüf mü?
Yoksa gerçek olup, dünyadan bana gönderilen mesaj mı?
Aklım çok karışıktı.
"Bir şey mi oldu güzelim"
"Yok bir şey başım ağrıdı sadece biraz dışarı çıkıp hava alırsam geçer."
"Tamam ama bahçeden dışarı çıkma!"
Kafamı sallayıp bahçeye çıktım.
Derin nefes alıp verdim...
Yaklaşık 5 dakika sonra birden gelen rüzgarla içeri girmek zorunda kaldım. Hiç gidesim yok.
Eve girdiğimde Merih yaşlı bir adamla konuşuyordu.
"Merih kızın hafıza kaybını kullanıyorsun. Yapma oğlum. Kızı sevdiği adamın ve ailesinin yanına götür."
"Baba ne olursa olsun onu geri veremem o kazayı yapması benim için bir şans. O kazayı yapmasaydı sevgilisi olduğuma inanmayacaktı."
"Bu kızın hafızası hiç mi gelmeyecek"
"Doktor siz bir şey hatırlatmayın dedi. Ben hatırlatmadığım sürece hatırlamaz. Hem ilaçda veriyorum. Doktor %88 işe yarar. Hafızası gelmez dedi."
"NE YAPTIN... MAL MISIN SEN. ALLAH BELANI VERSIN ÇOCUK. SIRF O KIZI ELDEN KAYBETMEMEK IÇIN MI ILAÇ VERIYOSUN. O ILAÇLAR NE KADAR ZARARLI BILIYORMUSUN!!!"
"Biliyorum. Yumurtalıkları zarar görebilir ve hiç anne olmayabilir. Ya da çocuğu olsada problemli doğabilir."
"Çok normal değilmi. O kızın da hakkı değilmi anne olmak. Şimdi o kızı alıyorum ve sevdiği adama bırakıyorum."
"Hayır baba eğer götürürsen bil ki kendimi öldürürüm."
"Yapamazsın"
Merih çekmeceden silah aldı. Kafasına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
General FictionÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...