Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.Sizleri seviyorum ❤❤❤
.......
"Arallll olmuyo bunlar"
"Allahım çıldırıcam off"
"Aral diyorum ne giyeceğim ben" diye böğürmelerimden sonra Aral yanıma teşrif edebilmişti.
"Aşkım ne oldu yine"
"Aşkım hiç bir kıyafetim olmuyor çıldırıcam."
"Tamam sakin ol Bak kocan halledicek" demesiyle yatağa oturdum. Bebeğimiz 3 aylık olmuştu. Karnımda şişmişti. Belli oluyordu biraz sanki büyük gibiydi ama bilmiyorum. Hiç bir kıyafetim olmuyordu.
Aral dolabından sade beyaz bir tişört çıkarttı. Benim dolabımdan beli ayarlanabilen bir etek.
Yanıma gelip onları bana giydirmişti. Akıllı kocam benim ya.
"Aral bebeğim çok akıllısın"
"Tabiki aşkım. Nasıl beğendin mi konbinimi?"
"Konbin mi kombin olmasın o"
"Her neyse beğendin mi?"
"Tabiki" dedim kocaman bir öpücük bıraktıktan sonra aşağı indik.
Ailenin tüm ilgisi ben ve Hazala çevrilmişti.
Hazal 2 buçuk aylık hamileydi.
Abim duyduğunda az kalsın ölüyordu. Salak abime eve çabuk gelmesini söylemiş. Abim sebep deyince arabadayken abime hamileyim demiş. Tabi çocukta şok is coming derken arabasını ağaca çarpmış. Ama bir şeyi merak etmeyin. Hala öküz gibi sağlam.
Kahvaltımızı ederken listemdekileri yiyordum. Kiloma dikkat amacıyla diyetisyene gitmiştim. Hamileliğe uygun bir diyet yapıyordum. Hatta diyet listesini kadın doğum doktorum olan Nermin hanımada göstermiştim. Sorun olmaz demişti. Sonra ise hamile yogasına ve hamile kursuna başlamıştık. Evet başlamıştık. Aralda benimle kursa geliyordu. Bebek hakkında her şeyi birlikte öğreniyorduk. Hazalda benimle geliyordu tabiki.
Kahvaltıdan sonra dişlerimi fırçaladım ve bahçeye çıktım. Havuzun yanına gittim ayaklarımı suya sokup temiz havayı içime çektim.
Yanağıma birinin öpücük kondurmasıyla Aralın olduğunu anladım. Kafamı çevirip Arala baktım. Kucağında badoda vardı. Badoyu kucağıma alıp sevmeye başladım. Sonra sanki karnımda bir bebek olduğunu hissetmiş gibi karnıma yaklaşıp kafasını karnıma sürtmeye başlamıştı.
Aralla birbirimize bakıp gülmeye başladık.
Ayaklarımı sudan çıkarttıp içeri gittim. Ayağımın ıslaklığıyla kaydım ve düşmeye başladım. Ama düşmedim çünkü beni biri tutmuştu. Arkamı döndüm bana kızgınca bakan bir adet Aral.
"Çağın dikkatli olsana"
"Özür dilerim aşkım. Ayaklarım ıslak olduğu için düşüyordum."
"Tamam yok bir şey" dedi ve sarılmaya başladı.
Bende ona sarıldım. Arala gelen mesaj sesiyle benden uzaklaştı ve mesaja baktı.
Kızgın bir şekilde okurken bana baktı aynı kızgınlıkla. Kapıyı açıp dışarı çıktı. Arabasının lastiklerini bağırtarak çıktı bahçeden. Yine ne olmuştu ki?
Araldan
Gelen mesajla kızgınlığımı üstümden atamadım aynı kızgınlıkla Çağına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
Ficción GeneralÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...