Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.Sizleri seviyorum ❤❤❤
.......
"Nee?" Ne diyosun sen gülüm.
2 gün sonra ben beni ben olan beni istemeye
Hadi ama hala anlamadınmı 2 gün sonra seni istemeye gelecekler bu kadar basit.
Sus lan iç ses anladık herhalde. Off Aral off.
"Tamam o zaman ben uyumak için odama çıkıcam. İyi geceler."
"İyi geceler" dedi. Bende ayağımı sürterek odama çıktım. Hala olanları idrak edemiyorum. Kafam çok karışık. Evlenmek istiyorum ama Merihten korkuyorum hem de çok.
Pijamalarımı giyip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Yavaş adımlarla yatağıma doğru yürüdüm yatağımın yanına vardığımda ise yaptığım tek şey kendimi yatağın üstüne atmak oldu. Kendimi yatağa atıp gözleri kapattım. Aslında uykum vardı ama uyumak istemiyorum. Gözlerimi ne kadar açık bırakmak istesem de yapamıyodum. Sınav haftasında gecenin yarısı ders çalışan öğrencinin göz kapakları gibi hemen kapanıyordu. Daha fazla direnmek yerine ellerimi kaldırarak uykuya teslim oldum.
....
Ayy herkes bir yere koşuyor çıldırıcam.
"Dilara"
"Kız istemeye gelecekler bilmem farkında mısın."
"Sus kız kıyafetini seçtin mi" ona anlamaz bakışlar atarken bana
"Sakın. Seçmediğini. Söyleme. ÇAĞIN" diye bağırınca yerimde sıçradım.
"Sokon. Soçmodoğono. Soylomo. ÇOĞON. İstemeye geliyolar kaç kere diyecem. Ben bir elbise bulurum merak etme. Aklımda bir şey var zaten"
"Allah aşkına giy Çağın aklındaki elbisenin nasıl olduğunu çok merak ediyorum."
"Tamam" dedim yukarı çıkarken
"İnşallah pijama değildir." Dediğini duydum. Seni yelloz görürsün sen şimdi.
Odama gidip dolaptan elbise bakmaya başladık. Kıyafet dükkanı gibiydi o yüzden aradığımı hemen buldum.
Üstüme giyip beyaz stilettolarımı giydim. Aslında stilettodan nefret ederim ama altına yakışıyor. (Medya)
Aşağı indim
"Nasıl olmuşum bebeq""Birazdan kafama taş yağacak"
"Neden"
"Haksız yere dedikodunu yaptığım için"
"O zaman inşallah yağar"
"Sen nasıl bir şeysin ya"
"Asıl sen nasıl bir şeysin. Arkamdan dedikodu yapmak, hiç hoş değil"
"Tamam tamam olmuş hadi üstünü çıkar gel. Daha banyolar temizlenecek."
"Ne gerek var tüm banyoları temizlememize sadece bu kattakini temizlesek milletin işi gücü yok zaten bizim odadaki tuvalete gidecek değil mi Dilara."
"Hadi hadi temizlik imandan gelir"
Banyoları da temizledikten sonra koltuğa attım kendimi. Aralın
"Hazırlan 2 gün sonra kız istemeye gidicez " demesinin ardından iki gün geçmişti. Dün sabah annemlerin evine geldim. Evlenene kadar da burada kalıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
General FictionÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...