ÖZEL BÖLÜM 3 (MUTLU SON)

3.8K 138 259
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
...

Her şeyin bir sonu olduğu gibi kitabında sonuna geldik. Konuşmayı sona saklayacağım o yüzden hemen bölüme geçelim. Son kez Aralya hazır mısınız?

.......

Doğum zamanı Çağından

'Arya kızım bir durur musun'

'Ama anniş çabuk oluy musun babam aşayıda beni bekliyo'

'Tamam kızım tişörtünü giydirince bitecek.'

Arya ile Aral parka gidecekti. Bende Aryayı hazırlıyordum. Kocaman kız hala ben hazırlıyorum. Koca bebek ne olacak.

Kızımın tişörtünü giydirirken karnıma giren ağrıyla durdum. Arya dikkatli bir şekilde beni izlerken onu korkutmak istemediğim için yatağına oturup sakinmiş gibi davranmaya çalıştım.

Karnımdaki sancı gittikçe artarken kızım birşeyler olduğunu anlamıştı.

'Anne ne oldu. Anne iyi misin?'

'İ-iyiyim k-kı- aaaaa' işte acı çığlığım Arya'yı daha fazla korkutmuş olacak ki hemen odadan çıktı.

Kısa süre içinde Aralla birlikte geri dönmüşlerdi.

Aral yanıma eğildi saçımı kulağımın arkasına atıp
'Ne oldu güzelim iyi misin?' Dedi.

'A-Aral sancım var. Doğuruyorum galiba aaa' Son söylediğim kelimeler Aralda şok etkisi yaratmıştı.

'Ta-tamam güzelim sakin ol nefes al nefes ver' dedi ve beni kucağına aldı.

Zorlandığı çok belli oluyordu. Ama sesi çıkmıyordu. Beni aşağı götürürken kızımda bizi takip ediyodu. Arabaya binip hastaneye sürdü Aral.

Hastaneye geldiğimizde ne ara geldiklerini bilmediğim ailem gelmişti. Aral hangi ara onlara haber vermişti. Annemler Aryayı alırken Sevil anne ve Sinan babamda tekerlekli sandalyeyi  ayarlamış beni götürüyorlardı.

Doktoruma haber verilmişti. Doğumhaneye alınıp hazırladılar. Ama sancım çok vardı.

Doktorun gelmesiyle Aralı odadan çıkartmışlardı.

Araldan

Kızımla beraber doğumhanenin önünde 5 saattir bekliyoruz. O kapıdan annemiz çıkacaktı sapasağlam. Birde 3 erkek çocuğumuz. Onlar sapasağlam bizim yanımıza geleceklerdi.

Aryanın ağlama sesi ile ona döndüm.

'Ne oldu kızım'

'Annem benim yüzümden oyada deyil mi baba? Ben ona çabuk ol dedim aceye ettiydim. Benim yüzümden'

'Kızım senin yüzünden değil tabikide. Annen kardeşlerini almaya gitti kardeşlerin ile beraber gelecek annen bana inanmıyor musun?'

'İnanıyoyum baba gelecekler'

'Bak şimdi kapı açılacak içeriden annen ve kardeşlerin çıkacak sonra sen abla olacaksın'

'Açılacak kapı'

'Evet kızım açılacak.' Dedim kapının açılıp içeriden doktorun çıkması ile tüm aile  doktorun başına toplandık.

'Aral hiç bir sorun yok. Doğum çok iyi geçti. Çağında dayanıklıymış valla 3 tane birden doğuruverdi. Şimdi normal odaya alınacaklar. Geçmiş olsun'

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin