43. Bölüm

3.6K 154 133
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
....

Helloooo.

Beyza'nın arALya'ları.

Nasılsınız?

Biz iyiyiz sen dediğinizi duyar gibiyim. Ben de iyiyim.😂😂😂

Neyse bölüme geçelim.

Yorum ve vote ama bol olsun lütfen ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

.........

Araldan

Koltuğa oturdu ve poşeti açtı sabunu ve tebeşiri çıkarttı. Şimdi bunları yiyecek miydi?

..........

Saçmalama Aral tabiki de yemez.

Çağına baktığımda ayağını uzattığı sehbaya sabunu bıraktı.

Nereden bulduğunu bilmediğim maket bıçağını çıkarttı.

Bu kız seni geçmiş diyen iç sesme hak verdim.

Hangi psikopat üstünde maket bıçağı taşır. Ama Çağından bahsediyoruz.

Sehpadan sabunu aldı ve sehpaya doğru sabunu kesmeye başladı. İlk başta maket bıçağı yardımı ile yatay ve dikey şeritler çizdi. Küçük küçük kareler oluşmuştu.

Sonra ise baştan başlayıp yavaşça kesmeye başladı. Tahta sehpanın üstüne düşen sabun parçaları değişik hissettiriyordu. Yağmur sesi gibi ses çıkarıyordu.

....

Çağından

Arala baktığımda mutfağa gittiğini gördüm. Yanıma oturduğunda elinde bıçak vardı. Sabunlarımdan bir tane aldı ve benim gibi kesmeye başladı. Kocamla beraber sabun kesme keyfisi.

Ve benim kocam bir MAFYA.

Boşuna dememişler her mafya erkeğin arkasında sabun kesen bir kadın vardır diye.

(O sözün öyle olduğundan emin misin?)

Tabikide yazarcım. Hem sen benim iç sesime ne yaptın? Senin yerine onun bana bu soruyu sorması gerekiyordu.

(Tatile gönderdim. Yazık. Çok yorulmuş. Ben varım artık)

Aman neyse ha yazar ha iç ses ne fark eder.

(Kitaba geri dön konuyu saptırma)

Ok bye.

Ne diyordum. Kadın falan demiştim değil mi? He tamam.

.....

Aralla tüm sabunları kesmiştik. Beğenmiş gibi duruyordu.

"Beğendin galiba bundan sonra her hafta sabun keseriz."

"Sen iste yeterki bebeğim."

(He he sen onu külahıma anlat. Ben de kesmek istiyorum demiyor da sen iste yeter diyor. Neyse yedik Aral bey)

"Aral Beyza sana neler dedi. Onu külahıma anlat maymun suratlı sen kesmek istiyorsun da söylemiyorsun. Çağını bahane ediyorsun dedi"

"Oha be Beyzacım. Yazık be"

(Aralcım öyle demedim. Hep bu hayvan karın uyduruyor. Kıskanıyo bizi.)

"Tabi tabi kıskanıyorum."

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin