34. Bölüm

3.3K 153 52
                                    

Araldan

Çağın. Çağının hamileliğini geçen mesajdan öğrenmiştim. Ilk başta yalandır dedim. Çağın bana kendini çok kastığı ve üzdüğü için hastalandığını o yüzden mide bulantısının olduğunu söylemişti.

Ama ben inanıyorum. O çocuk benim çocuğum değil mi? Benim çocuğum.

Toplantıda bana birden söylemesiyle çok mutlu olmuştum. Hatta şok geçirmiştim. Aynı dakikalar içinde hem bir iş almıştık. Hemde baba olacağımı öğrenmiştim.

Işten hemen çıkıp hastaneye gitmiş doktorla konuşup bebeğimizi görmüştüm.

Şimdi ise Çağına kahvaltısını hazırlıyodum.

Bizim odadaki masa gibi bir şeyin üstüne tüm kahvaltılıkları ve hazırladıklarımı koydum. Işim bittikten sonra Çağının yüzüne öpücükler kondurmaya başladım.

"Aşkım uyan güzelim"

"Aralll uyumak istiyorum ben"

"Kahvaltını ayağına kadar getirdim ama sen uyuyacak mısın?"

"Evet"

"Tamam sosisleri ve patates kızartmasını ben yerim"

"Ne"diye fırladı. Yataktan kalkıp banyoya gitti. Dolaptan kıyafet alıp geri banyoya gitti. Geldiğinde üstünde şort ve tişört vardı. Karışmak istemedim. Tamam kıskanıyorum ama üzülebilirdi. Üzülürse bebeğimize bir şey olabilirdi. Masaya oturduk ve yemeye başladık.

"Aşkım ellerine sağlık çok güzel olmuş"

"Afiyet olsun kraliçem ve onun karnındaki prenses."

"Kız mı istiyosun Aral"

"Evet. Erkek adamın oğlu değil kızı olur. Kızlar babalarına daha düşkün olur çünkü. Kızların ilk aşkları babalarıdır."

"Erkek olmasın mı"

"Olsun sağlıklı olsun da" dedim ve devam ettim.

"Aslında gönül isterdi ki abin gibi ikiz olsun ama"

"Bak o olabilir mesela. Bizim ailede ikiz doğurmak genetik. Teyzemle dayım ikiz. Halamla diğer halam ikiz çocukları ikiz."

"Hadi bakalım bizimkiside ikiz olsun o zaman"

"Neyse hadi işe gitcez" deyip kalktı.

"Bugün işe gitmiyoruz. Neden deme izin verdim bize. 1 haftadır zaten proje için çok çalışıyoruz."

"Tamam o zaman ben aşağıdayım biraz televizyon izleyeceğim"

"Tamam bende geleyim." Dedim. Çağın televizyonu açarken ben mutfağa gittim.

"Hediye abla bizim odadaki masayı toplar mısın?"

"Tabiki Aral oğlum" dedi arkamı dönecekken  durdurdu.

"Oğlum bir şey sorabilir miyim tabi bir mazuru yoksa"

"Sor tabi"

"Çağın kızım hamile mi?"

"Evet hediye abla"

"Ben anladım zaten habire midesi bulanıyordu. Hamilesin dedikçe yok hastayım o yüzden diyordu. Neyse. Tebrikler oğlum" teşekkür edip Çağının yanına gittim. Biraz televizyon izledikten sonra telefonuma mesaj geldi.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin