16. Bölüm

5.9K 208 227
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir.

İnstagram:beyzaasln_wattpad

❤❤❤❤❤❤

Medya: Aral ve bado

Araldan

Alyamı kimin kaçırdığını öğrenmeye çalışıyorduk. Ama bir iz bile yoktu.

Başımı ellerimin arasına alıp başıma baskı yapmaya başladım. Artık başım çatlıyordu. Ilaç içmek için ayağa kalkmıştım. Lakin telefonum çaldı. Önemli olabilirdi. Telefonun ekranındaki kişiyle yüzümü buruşturdum. Ne yüzle ararsın sen beni. Eski en güvendiğim korumalardan Serhat arıyordu.

Açıp tüm sinirimi ona yüklemek için açtım.

"Ne var lan ne istiyorsun."

"Efendim ben Serhat"

"Biliyorum beni sırtımdan vuran Serhat."

"Efendim sizinle bunu konuşamam Çağın hanımı vermem lazım zaman kısıtlı."

"Ver lan çabuk" 

"Alo aşkım. Benim Çağın."

"Güzelim nasılsın benimle nasıl konuşabildin."

"Elinden kaçmayı başardım. Serhat kaçmama yardım etti. Şuanda arkamdalar"

"Nerdesin söyle geleyim. "

"Olmaz sen gelme ben eve gelmeye çalışıcam gelme sen tehlikeli"

"Senin için ateşe atlarım ben neredesin."

"Aral böyle demeyi bırak gelme sen ben gelmeye çalışıcam. Ne olursa olsun seni çok seviyorum. Şuan arkamdalar galiba bana yetişecekler."

"Ben de seni seviyorum. Seni kim kaçırdı."

"Merih. Merih Barlas"

"Tamam kurtulamazsan bile ben seni bulacağım. Söz."

Demek Merih kaçırmıştı onu. Bulmak daha kolay artık.

...

5-6 dakikadan beri elimde Alyanın telefonu fotoğraflarına bakıyordum. Tam o sırada anlamadığım nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde telefon elimden düştü. Telefonu yerden kaldırdım. Ekran kırılmıştı. Içimde zaten kötü bir his vardı. Tam Alyanın fotoğrafına bakarken de telefonun sebepsizce düşüp kırılması. Kesin bir şey olmuştu. Hemen Serhatı aradım. Çaldı ama açan olmadı. Kalbimin tam üstüne fil oturmuştu. Nefesim daralıyordu. Anladım ona bir şey oldu.

Merihten

Çağın babamla tartışırken kaçmıştı. Arkasından babam ise aferin demişti.

Hayır sen benim babamsın. Benim tarafımda olman gerekirken hiç tanımadığın bir kızın tarafındasın. Annem gibi olmasını istemiyormuş.

Anneme ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi?

Merak edin anlatmayacağım.

Yazardan

Hah sanki senin anlatmana kaldık. Ben anlatırım okuyucularıma.

Merihin annesi babası ile çok mutlu bir evlilik geçiriyormuş. Sonra merihi doğurmuş. Kadına eskiden beri aşık olan bir adam varmış bu yüzden kadını kaçırmış. Merihin annesine türlü işkenceler etmiş kadın onu sevmiyor diye. Anneside dayanamamış intihar etmiş.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin