Çağından
Edis Dilara ve Aral ile sıkıntının dibine vurmuş bir şekilde film izliyorduk. Filmde bir saçma bir saçma öyle böyle değil. +13 diyor şiddet ve korku içerir diyor. Izliyorsunuz ve korkunç bir şey yok. Iki kardeş gece karanlıktan kafasına çarşaf geçirmiş bööö diye böğürüyor. Aynı örömcök koyktun mu? Gibi.
Düşüncelerime dışarıdan gelen sesle ara verdim. Ne olduğunu anlamadık ama bir kız birine bağırıyordu. Filmi durdurup kapıyı açtık.
Birde ne görelim. Korumalarla kavga eden yazarcığımızı.
"Oğlum bıraksanıza beni ben yazarım"
"Tabi canım ben de Aral Karahanım. Mafya olanından" dedi korumalardan biri tabi biz gülmekten yıkılıyoruz.
Aral korumaya
"Höst lan Aral Karahan benim mafya olanından. Hem sen Beyza'yı bıraksana. O gerçekten yazar. Sinirini bozma ağzını falan yamultur. Dikkat" deyip göz kırptı.
Yazarcığımız bize doğru yaklaşırken el sallamaya başladı. Kafadan sıyrık bu.
Yanımıza gelip
"Hadi içeri geçelim çok sıcak hava inşallah klima açıktır" dedi.
Içeri girdik Beyzanın elinde dosyası vardı.
"Hayırdır Beyzacım dosya falan" dedim.
"Sanane Çağın. Aralcığım bu dosyada boşanma evrakı var. Bundan boşan benimle evlen"
"Yok ya ben ne olucam"
"Sanada para veririz sus"
"Yazarcım beyzoşum. Çok tatlısın ve çok güzelsin ama malesef karımı seviyorum."
"Tamam tamam biliyorum. Küçük bir şaka yaptım sadece. Bu dosyada okuyucularımızın sizlere sorduğu sorular var. Hazır mısınız?"
"Tabiki de"dedik hepimiz. Sonra Beyza parmağını şıklattı ve bam birden ev kim milyoner olmak ister ki stüdyosuna döndü.
Beyzadan yani yazarımızdan devam
"Oha nasıl yaptın bunu" diye soran Dilaraya gülümsedim.
"Unuttunuz galiba ben yazarım istediğimi yaparım" dedim.
Edis
"Beyzaşkım bize soğuk soğuk 5 limonatada yapsana""Sizde beni iyice Selenaya çevirdiniz."
Neyse deyip 5 bardak soğuk limonata yaptım. Hepsine bardaklarını verdim.
"Şimdi burada seyirciler okuyucularımızdır. Soruları ben soruyorum. Çağırdığım kişi karşıma geçip oturacak anlaştık mı"
"Anlaştık" dediler.
"En başta kimi çağırsam kararsız kaldım"
"Imm o zaman en başta Dilaraşkımız gelsin. Ve karşınızda Dilara Eroğlu gelecekteki Karahan. Neyse çok uzatmadan Dilara sana sadece bir sorum var o yüzden havaya fazla girme" dedim. Herkes gülerken Dilara kaşlarını çattı.
"Sor beyzacığım bekliyorum"
"Ilk ve tek sorun 😂
Edisi ilk gördüğünde ne hissettin ve ne düşündün?"Dilara
"Şey şimdi. Ilk gördüğümde çok yakışıklı dedim. Birşeyler oldu midemdeki yemekler halay çekmeye başladı.""O kelebek değilmi" diyerek sözünü kestim.
"Yazarcığım. Anlatıyorum işte. Sonra konuştuk ve dedim ki bir insan bu kadar yakışıklıyken nasıl bu kadar mal olabilir. Ama sonuç olarak o mala aşığım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
General FictionÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...