46. Bölüm

3.1K 138 42
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤

......

Hello bölüm geldi. 

Zaman kaybetmeden okuyalım da Çağının cevabını öğrenelim.

❤❤❤

Bölüm ithafı

Melez_Prenses2005 

adlı okuyucuma.

İthaf isteyen yazabilir yorumlara.

.......

"Sizi affetmem için bana dediklerinizi yaptıklarınızı unutmam gerekir. Ama asla unutamam sizin yaptıklarınızı sizinle ne zaman konuşsam aklıma gelir yaptıklarınız. O yüzden sizi affetmiyorum."

Hepsi bana umutları kırılmışçasına bakarken devam ettim.

"Diyebilirim. Ama sizi Allah affetsin. Sizi bu yüzden ne affettim ne de etmedim. Arada selam verir iki kelime konuşurum. Kızımı da arada görebilirsiniz. Aral gidebilir miyiz artık?"

"Tamam hayatım hadi gel" dedi. Çantayı aldı Hazallara dönüp "görüşürüz" dedim.

Arabaya binip eve yol aldık.

"Aral sence iyi mi yaptım? Kalplerini kıracak bir şey söylemedim değil mi?"

"Aşkım. Dedikleri sözler çok ağırdı bir anda affedemezdin. Sende haklısın. Kalplerini kırmadın merak etme."

Eve geldiğimizde Aryayı Arala verip banyoya girdim.

Kısa bir duş alıp üstümü giyindim ve aşağı indim.

Aral ve Arya koltukta uyuyakalmıştı. Aryanın üstüde değişmişti. Canım kocam benim ya.
Aryayı kucağıma alıp odasına götürdüm. Aralın yanına gidip Aralı kaldırdım. Odamıza gittik.

........

"Aral neyin var?"

"Yok bir şeyim Çağın"

"Nasıl yok bir şeyin emin misin Aral? Son 3 aydır çok değiştin yeter artık ne oluyor"

"Yok bir şey Çağın yok. Git başımdan"

Son 3 aydır Aralın dengesizlikleri üstümüze çökmüştü bir sıkıntısı vardı ama söylemiyordu. 

Hazallarda yediğimiz yemekten sonraki gün sabah mutlu bir şekilde kahvaltımızı etmiştik. Aral akşam eve geldiğinde bir sinirler bir haller. İlk defa Aryayı öpmemişti sarılmamıştı. 3 ay geçti ve hala aynı.

"Gitmiyorum başından... Neden Aryaya bu kadar soğuk davranıyorsun. Ne oldu niye bize böylesin. Yoksa sen bizi sevmiyormusun. Bizi istemiyormusun. Hayır söyle de bilelim gidelim"

"Yeter" dedi ve çekti gitti.

Edisi aradım evet Edisi. Arada sırada konuşuyoruz. Ama hala onlara aşırı soğuğum.

"Alo"

"Efendim yenge. Nasılsın iyi misin"

"Kes sesini ve beni dinle. Arala ne oluyor biliyor musun?"

"Hayır ne oldu?"

"Şirkette bir şey mi oldu?"

"Şey yenge benim kapatmam lazım.  Görüşürüz."

"Hayır kapatma ne oldu anla-dıt dıt dıt

Suratıma kapattı. Şirkette ne olmuştu da bana söylemedi.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin