30. Bölüm

4K 163 25
                                    

Selamm Aralya'nın Melekleri.

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤

Medya: çağının gelinliği

.....

Dün gecenin yorgunluğu ile bu sabah nasıl kalktığımı bilmiyorum. Çok uykum vardı. Dün gece yatağa yattıktan sonra saatlerce uyuyamamıştım. Heyecandan olması gerek sabaha kadar telefonla oynayıp dizi izlemiştim. Saat 5'e geliyodu uyku bastırınca uyumuştum. Şimdi ise saat 10 ve benim düğünüm var bugün.

Dolabımdan beyaz uçuş uçuş tüllü bir elbise aldım. Altına beyaz topuklularımı giydim saçlarımı taradım rimel ve nemlendirici sürdüm. Aşağı indim. Kahvaltı masasında herkes vardı. Hazal abim edis dilara Aral kayınannem kayınbabam.

"Günaydın"

Hepsi günaydın derken Aral

"Günaydın müstakbel karıcığım" dedi. Tabi sonrasında gelen öksürük krizleri.

"Çocuğum hemen öyle denir mi? Heyecanlı zaten kız belli olmuyo mu?" Dedi canım kaynanam

"Tamam annecim sadece akşama uyarı anlamda şey etmiştim" akşam mı?

Öhö öhö öhööö öhhhöööö

Çağının boğazı: Geber inşallah koparttı resmen ya.

Sus lan gerizekalı boğaz.

Annemin su vermesiyle ancak kendime gelebildim.

Kimseye bakmadan kahvaltımı yaptım. Kahvaltımız bitince odama çekildim. Gelinliğimin gelmesinin bekledim. Gelinliğimi daha görmedim annem benim için özel tasarladı. Kesin çok güzel olmuştur ama ya son zamanlarda kilo aldıysam ve gelinliğe sığmazsam yok be almamışımdır.

Dilara kaynanam annem hazal sinem ilayda (ne zaman geldilerse artık) odama giriş yaptı. Düğün Aralların evinin bahçesinde olacaktı.

Ben burada hazırlanıp oraya gidecektim.

Annemin elinde tuttuğu kılıfın fermuarını tuttum ve aşağı çektim. Fermuar bitince kabı açtım gelinliği içinden aldım. Harika mükemmel mütüş ay bana bir şey oluyo galiba. Annem nasıl olmuş diye sorunca kaşlarımı çatarak

"Dalga mı geçiyorsun " dedim. Annem beğenmediğimi zannedip üzülmüştü ki

"Kendi gelinliğine aşık olan ilk kız olabilirim. Hatta Aralın üstüne kuma olarak bu gelinliği alayım nasıl fikir." Herkes gülerken annem ağlamaya başladı. Anormallik seviyesi vol 1. Herkes gülerse biz ağlarız. Herkes ağlarsa biz güleriz.

Giysi odama gittim. Gelinliğin altına giyilen beyaz gecelik gibi bir şeyi giydikten sonra Dilarayı çağırdım. Dilaranın yardımı ile gelinliği giydim. Ve tahmin ettiğim gibi olmadı cuk diye oturdu üstüme.

Ben giysi odasından çıkarken öncelikle ağlamaya başladılar sonra ise öküz gibi gülmeye. O kadar güldüler ki bir ara Hazalın bebeği dışarı çıkacak zannettim.

Makyaj masama oturdum kuaförler  buraya gelecekti.  Onları beklerken kapı çaldı içeri kuaförler geldi. Biri saçımı biri makyajımı diğeri manikürümü yapıyordu. Diğer kuaförler ise bizimkilerin saçını yapıyodu. Onlar da kıyafetlerini giymişti tabiki.

Onlar işlerini bitirmiş pür dikkat beni izliyolardı. Kendimi atomu parçalıyo gibi hissettim. Saçlarıma şelale modeli yapılırken kirpiklerime takma kirpik takılmıştı  şeftali renginde bir ruj ve tırnağımda beyaz ojeler vardı. Far falan sürülmemişti.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin