15. Bölüm

5.7K 217 85
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir.

İnstagram:beyzaasln_wattpad

❤❤❤❤❤❤

Yanılıyorsun küçüğüm Benimsin

Küçüğüm Benimsin

Benimsin

Ben senin değilim Arala aitim diyebilmeyi çok isterdim. Ama ondan bahsetmem onun için kötü olur.

Off Çağın off al sana intikam. Ne gerek vardı. Intikam da intikam. Hiç göstermeyecektin kendini.

Neyse olmuş bitmiş keşke deyince bir şey olmuyor. Zaman geri gelmiyor.

......

Sabahtan beridir şu koltukta oturuyorum ve kara kara düşünüyorum. Merih bana akşama hazır ol dedi. Allah bilir ne isteyecek.

Tövbe tövbe...

Kapı çalındı hizmetçi koşup açtı. Ben niye açayım ki kesin Merihtir.

Ve içeri girdi. Iti an çomağı hazırla.

Elinde kutu vardı.

"Al giyin." Giyin dediğine göre elbise var. Başka ne olabilir ki başka ne giyilir?

Odaya çıktım. Kutuyu açtım. Içinden bir elbise çıktı. Eh fena sayılmaz.

Üstüme giydim. Makyaj masasına oturup rimel sürdüm. Ne yani onun için bir de makyaj mı yapıcam Asla.

Saçlarımı da mısır örgüsü şeklinde ördüm. Bitti...

Aşağı indim. Merihin yanına gittim beni süzdü sonra şeytanca gülümsedi.

"Hadi gidiyoruz."dedi. Üstüme deri ceketimi alıp onu takip ettim. Arabaya bindiğimizde

"Nereye gidiyoruz" diye sordum.

Ne cevap verdi peki. Hiçbir şey. Bu yüzden ben de bir daha sormadım.

.......

Geldiğimiz yer nasıl bir yerdi böyle. Beni bar gibi bir yere getirmişti. Içki içenler sigara içenler. Iyyk iğrenç kokuyor buralar.

Bir kapıya doğru ilerledik. Kapıyı açtık ve içeri girdik. Allahtan burası iğrenç kokmuyor. Bir masanın önüne geldik. Filmlerde hani olur ya masanın arkasında koltukta ters bir şekilde otururlar sonra havalı bir şekilde size dönerler işte tam öyleydi. Koltuk döndü ve adamın biri bize baktı 45-50 yaşlarında olduğu saçlarına düşen aklardan belli oluyordu.

Merih "Baba bak Çağın" demesiyle adam beni süzmeye başladı.

Adam" Iyi iyi kedi olalı bir fare tutmuşsun sonunda. Iyi bir kıza benziyor. Fazla makyaj yapmadığına göre sürtük de değil. Ben beğendim kızı."

Keşke daha fazla makyaj yapsaydım yağğ. Makyaja mı bağlı acaba ne kadar sürtük olduğumuz? Şaşırtıcı.

Kendimi şuanda evlenme programında gibi hissediyorum. Babalı oğul beni inceliyor. Acaba oğlanın evi kira mı kendi evi mi?

Yatı mı var katı mı yoksa hepsi mi?

Salak mısın Çağın vallaha malsın sanane kızım yattan kattan.

Merih "Ev benim yatımda var katımda. Kendine boşuna salak deme lazım olur."

"Niye senin mi ihtiyacın var?"

Adam "Vay bu kız sana kafa da tutuyor. Beğendim tam bize göre bir gelin"

What dedin amca?

Do you speak english?

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin