44. Bölüm

3.2K 150 55
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
....

Hello...

Bu sefer fazla uzatmadan bölüme geçiyorum.

Yorum ve vote ❤❤❤❤

Sıradaki bölümde ithaf isteyenler yorumlara yazabilirsiniz. ❤❤❤

......

Kapıyı açtım tam dışarı çıkacaktım çarpıştığım bedenle kafamı kaldırdım.

Ne işi vardı bunun ve bunların...

...........

Aile demeye bin şahit aradığım insanlar gelmişti.

"Ne işiniz var burada"

Babamlar edisler ve kayın babamlar gelmişti.

Sinan Baba ve Sevil anneme baktım.

"Aa annecim babacım hoşgeldiniz. Buyrun içeri geçin size bir kahve yapayım."

"Peki kızım" dediler ve içeri girdiler.

Koltuğa otururlarken arkamda bıraktığım insanlara baktım. Aral onlara buyrun sizde gelin dedi. Kızdım ama belli etmedim.

Eh haliyle içeri girdiklerinde kuru bir ses ile hoşgeldiniz deyip geçiştirdim.

Sinan babamlar konuşmaya başladı.

"Kızım ben ve Sevil çok üzgünüz özür dileriz. Bizi affet lütfen"

"Önemli değil babacım unuttum gitti. Affettim."

Annemin o sırada lafa girmesiyle ona döndüm.

"Annecim kuzum bizi de affet lütfen çok pişmanız"

"Pişmansınız öyle mi?" Dedim edis dilara annem babam aynı anda

"Evet çok pişmanız" dedi.

"Son pişmanlık fayda etmez diye bir söz var bilir misiniz? Bilmiyorsanız da öğrenmiş olduğunuz."

"Kızım yapma böyle biz senin anne ve babanız. Sana biz baktık biz büyüttük."

"Evet Çağın yapma böyle senle biz kaç senedir arkadaşız."

"Annem babamsınız değil mi. Arkadaşımsın kaç senelik.
MADEM ANNEM BABAMDINIZ ARKADAŞIMDINIZ. NEDEN BANA İNANMADINIZ. NEDEN HİÇ HAKKETMEDİĞİM SÖZLER SÖYLEDİNİZ. SİZ EĞER GERÇEKTEN ANNEM BABAM OLSAYDINIZ ARKADAŞIM OLSAYDINIZ BANA BUNLARI DEMEZ İNANIRDINIZ.

Siz orada bana yüzünüzü çevirmiş tek tek tokat atarkende annem babamdınız. Abim olmasaydı kim bilir neler olurdu. Ben orada çocuğumu düşürmek üzereydim. Hastanede sırf üstümü giyinemediğim için kısa bir süre size muhtaçlık duydum. Peki siz ne yaptınız dur söyliyeyim. Hepiniz BENİ ORADA BIRAKIP GİTTİNİZ.

ARAL BANA KIZGINDI HATTA EN FAZLA KIZMA HAKKI ONUNDU AMA O YİNE DE KIZGINLIĞI BİR TARAFA BIRAKARAK KARISI OLDUĞUMU HATIRLADI BANA ORADA YARDIM ETTİ.  AMA SİZ KIZGINLIĞINIZI BIRAKIP BENİM KIZINIZ ARKADAŞINIZ OLDUĞUMU GÖRMEDİNİZ.

ŞİMDİ EVİMDEN DEFOLUN SİZİ ASLA AFFE-..."

"ahhh Aral karnım Aral." Diye bağırmaya başladım.

Çok fazla sancım vardı ne oluyordu yoksa erken doğum yok canım hayır yok öyle bir şey. Sinirden oldu herhalde.

Aral hemen beni kucağına alırken evdekilerde telaşlanmıştı. Hiç biri umrumda değildi zaten.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin