9. Bölüm

8.5K 290 40
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir.

"Mutluluklar kısa sürer. Aynı intikam gibi. Yakında benimsin. Sadece benim." Dedi Edis.

Korkmaya başlamıştım. Ama Aral beni korur değilmi.

......

Sabah yine güzel köpüşümün suratımı vakumlamasıyla uyandım. Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra Aralın odasına gittim. Yine yatağı bozulmamıştı. Bir kaç haftadır şu yazı olayını araştırıyodu. Hala kim olduğunu bulmuş değiliz.

Son haftalarda hayatımız bok gibi geçmişti. Aralı doğru düzgün göremiyodum. Özlemiştim. Yazı olayı, gizli numara, benim ölüm haberim. Evet benim ölüm haberim. Geçen gün Aralla bardan çıkışımızda kaza yapmış ve ölmüştüm ben haberlere göre.

Annem de bunu duyunca kalp krizi geçirmişti. Şuan iyiydi ama hala stresten uzak durması gerekiyodu. Gizli numara ise sürekli bana o yazıyı gönderiyodu.

Mutluluklar kısa sürer. Aynı intikam gibi. Yakında benimsin. Sadece benim.

Anlamıyorum niye benimle uğraşırsınız ki. Aralı aradım.
Telefon çaldı çaldı ama açan olmadı. Çok yoğun olmalı o sonra beni arar diye kendimi teselli ettikten sonra Badonun mamasını sandalyesine koydum sandalyesine oturttuktan sonra ise kahvaltımı etmeyi başladım.

Telefonum çalınca arayan kişiye baktım. Aral arıyodu.

-Alo güzelim.

-Efendim aşkım.

-Nasılsın?

-Iyiyim aşkım ne oldu bir şey mi oldu?

-Yok bugün erken gelicem. Belki bana yemek hazırlamak istersin diye düşündüm. Sarma yapsan mesela?

-Anlaşıldı aramanın sebebi. Kusura bakma yapamam. Sen gelince pizza söylerim.

-Yapıcağını biliyorum güzelim. Neyse 5 gibi gelirim en geç 5 buçukta. Ona göre hazırlan.

-Çok beklersiniz Aral Bey neyse görüşürüz.

-Görüşürüz bebeğim. Seni seviyorum.

-Bende seni seviyorum.😘😘😘❤❤

Deyip telefonu kapattım. Bazen bir telefonla bile mutlu olabiliyoruz değilmi? Yani ben olabiliyorum. Masayı topladıktan sonra bulaşıkları yerleştirdim. Sarma falan yapmıcam. Televizyonu açtım. Kanallarda gezdim. Ama hiç bir şey yok. TLC yi açtım. "Kilolarım beni öldürüyor" var. Benim gibi eskiden kilolu bir insan bu filmi nasıl izler. Psikolojim bozulur. Ama olsun izlemek zevkli oluyor.

........

Yaklaşık yarım saat sonunda tv izlemeyi bıraktım. Saat 2 buçuğa geliyodu. Daha fazla dayanamadım ve kendimi mutfağa attım. Sarma için iç hazırlamaya başladım. Kavanozdaki yaprakları yıkadıktan sonra hazırladığım içle birlikte sarmaya başladım.

Bu duygu aynı şey gibi.
Hani anneniz elinde çöple gelir. Size öyle bir bakış atar çöpü at diye siz atamam dedikten sonra o bakış sürekli aklınıza gelir vicdanınız kendini dışa vurur. Mecbur gider atarsın işte tam o durumdayım.

Sarmalarımi pişmesi için ocağa koydum. Geçen 2 saatin ardından.
Buzdolabından hazır mantıyı çıkardım. Onu da yapmaya başladım.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin