Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.
Sizleri seviyorum ❤❤❤
......
"Ne!??" Diyen ailemle birlikte bende üzüldüm. Bu çok kötü bir his.
Annem yanıma geldi. Kızım diyerek kocaman bir şekilde sarıldı. Sonra da babam.
"Tamam sorun yok. Allahtan erkenden o konuşmaları duydum. Duymasaydım o ilaçlardan kullanmaya devam ederdim ve durumum daha kötü olurdu. Ben anlattım sıra sizde. Size birkaç sorum var"
"Söyle kızım dinliyoruz."
"Merih beni kaçıralı ne kadar oluyo."
Aral" 2 ay 5 gün 13 saat"
"Ohaaa"
"Çağın düzgün konuş"
"Tamam anne özür dilerim ikinci sorum. Ben niye zayıfladım."
Aral"çünkü seninle dalga geçmişlerdi."
"Üçüncü sorum: Aral beni nereden tanıyosun ve ailemi"
"Küçükken komşunuzduk ya."
"Evet kızım. Aral senin çocukluk arkadaşın."
"Sen o benden 4 yaş büyük Aral mısın. Hani şu Aral bana Daral geldi diye dalga geçtiğim."
"Evet o Aral benim."
"Son iki soru: benim sevdiğim adam kimdi? Ben niye sürekli Aralla ilgili şeyler hatırlıyorum."
"Sen beni mi görüyosun."
"Evet. Senle paintball oynuyoruz. El ele geziyoruz. Niye böyle şeyler görüyorum bilmiyorum ama görüyorum."
"Tamam kızım. Aral senin çocukluk aşkın zaten." Dedi annem. Ay babamın yanında nasıl konuşuyosun anne. Utandım şimdi...
Devam etti konuşmasına annem
"Aral senin sevdiğin adam Merih seni Aralın yanından kaçırdı. Sürekli Aralı görüyosun çünkü ona dair bir şey hatırlamıyosun ama hatırlamaya çalışıyosun."
Demek Aral benim sevdiğim adam.
"Ee şimdi ne yapıcaz?"
"Eskiden nasılsa şimdide öyle devam edicez."
"Eskiden?"
"Benim evimde benimle birlikte kalmaya devam edeceksin."
"Anne baba onunla mı kalıcam?"
"Evet kızım. Eskiden nasılsa şimdide öyle." Diyen babama göz devirip konuşmaya başladım.
"Pardonda ben bu adamın evinde kalmam tamam çocukluk aşkım olabilir. Şimdiki sevdiğimde olabilir ama ben şuanda onu hatırlamıyorum."
"Biz diyeceğimizi dedik kızım. Aral oğlumla konuş gitmek istemezsin gitmezsin."
"Anne sizde beni kovuyosunuz sanki?"
"Hayır kızım bu olanlardan sonra Merih tekrar seni kaçırmaya çalışacaktır. Biz seni koruyamayız Aral sana çok iyi bakar"
"Peki Aral bahçeye çıkalım mı?"
Kafa salladı. Ben önde o arkamda geliyordu. Bahçede ki koltuğa oturduk.
Ikimiz de sessizdik. Halbuki konuşacaktık.
Sessizliği bozup
"Ben seninle kalmak istemiyorum"dedim.
Kafasını gökyüzünden kaldırıp bana baktı. Sahildeki gibi bakıyodu. Acı dolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
General FictionÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...