FİNAL "Sonsuza KadARALYA"

5.1K 163 197
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
...

Bu bölümün final olacağını bilmiyordunuz sürpriz oldu. Özür dilerim ben de bilmiyordum. Birden bölüm başlığına Final yazdım ve devam ettirdim. Bu kitabı bitirmek benim için çok üzücü.

2 yıl sonra Arya'nın Doğum günü

"Aral seni seviyorum"

"Ben de seni seviyorum Çağın Alya bende seni"

Masallar kötü sonla bitmez.

Külkedisi camdan ayakkabısını giyer prens ile evlenir.

Pamuk prenses prensin öpücüğü ile canlanır.

Rapunzel prensine kavuşur.

Pinokyo insana dönüşür.

Uyuyan güzel uyanır. O da prensine kavuşur.

Sonunda hepsi mutlu olur.

Bizim masalımız da böyleydi. Yıllar sonra birbirimizi bulduk. Başımızdan neler geçtiyse hepsini atlatdık. Ben prensime,prensim prensesine kavuştu.

...........

"Aral aşkım. Her şey hazır değil mi?"

"Evet her şey hazır aşkım merak etme. Kızımızın doğum günü harika olacak."

"Tamam aşkım. Ben Arya ile alışverişe gideyim. Kızıma yeni güzel bir elbise alayım."

"Tamam aşkım. Serhat'a söyle bıraksın"

"Tamam" deyip kızımı kucağıma aldım. İkimizinde üstü iyiydi. Değiştirmemize gerek yoktu. İkimizde ayakkabılarımızı giydik. Çantamı alıp dışarı çıktık.

"Ayye"

"Efendim kızım"

"Neyye"

"Alışverişe kızım"

"Niye"

"Hiç öyle elbise falan alıcaz" dedim. Kafasını salladı arabaya bindik.

Aradan 2 sene geçmişti. İflastan kurtulmuştuk. Otel projesini çok güzel bir şekilde yaptığımız için adımız tüm Dünya'da duyulmuştu. Eskisinden daha ünlü ve başarılıydık.

Mafyalık işi de tamamen bitmişti. Evimizdeki 15 koruma hariç.

Hediye abla geri dönmüştü.

Ailemle barışmıştım. Ama çok da yakın değildim.

Abim işleri büyütmüş yurt dışında da bir şirket açmıştı. Her ne kadar buradaki şirketi bana devretmek istese de istememiştim. Aralın şirketini birlikte yönetiyorduk.

Abim yurt dışındaki şirketi de geliştirmek için yurt dışına gitmişti. Tabiki Hazal Ege Ece ve Deniz de onunla gitmişti.

Edis ve Dilara'nın sürekli kavgalı bir ilişkileri vardı. Dilara her ne kadar artık evlenmek istese de Edisten beklediği teklif gelmemişti.

Merih ise artık aileden biri gibi olmuştu. Evlenmişti ve karısı şuanda hamileydi. Benden çok büyük özürler dilemişti. Her zaman da diliyordu. Yaptıklarına pişmandı.

Aryam, kızım ise 3 yaşına girecekti bugün.

Arabanın durmasıyla Serhat geldik dedi.

2 senede hayatımız çok değişmişti. Değişmeyen tek şey Serhattı. Serhat ailemizden biri gibi değildi. Ailemizdendi. Her zaman yanımızdaydı. Bizi hiç bırakmamıştı.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin