Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.Sizleri seviyorum ❤❤❤
.......
Yemeğin bitmesiyle sofradan kalkıp odama gittim. Kısa bir duş alıp üstüme pijamalarımı giydim. Aşağı indim.
Abim
"Güzelim film açıcaz sende izler misin?""Olur"dedim.
Abim filmi açınca sol tarafına Hazalı sağ tarafına beni aldı. Filmi izlemeye başladık.
.....
Film bittiğinde abim bize döndü."Nasıldı"
"Bana inat mı aşk filmi açtınız?"
"Hayır tabiki elime o geldi öyle açtım. Özür dilerim üzdüysem" dedi abim.
"Şaka yaptım ya" dedim ve gülmeye başladım.
Abimle Hazal odasına gitti. Ben ise kendime süt kaynattım. Bardağıma koyup bahçeye çıktım.
Hava soğumuştu. Koltuğa oturup ayağımı masanın üstüne koydum. Telefonumdan şarkı açıp sütümü içmeye başladım.
Depresyona girmiş ergen gibi hissediyorum kendimi. Içki yerine süt içip sarhoş olan.
Canım hiç ağlamak istemiyordu. Galiba göz pınarlarım kurumuştu ağlamaktan.
Sütümü bitirip şarkıyı kapattım. Biraz hava alıp içeri geçtim. Zaten saçlarımı kurutmamıştım. Iyice üşümüştüm.
Bardağı mutfağa koyup elimde karnım yavaşça odaya çıktım. Yavaşça yatağa girdim ve uyumaya çalıştım.
.....
"Yapabildin mi oldu mu? Lütfen oldu de"
"Tabiki de yaptım mal benden kaçarmı?"
"Seviyom kız seni"
"Bende seni" dedi Hazal. Bugün Hazalı Aralın evine göndermiştim. DNA testi için.
"Nasıl aldın bir şey demedi mi?" Diye sordum merakla.
"Bak şimdi eve gittim. Ilk bana hayırdır bakışları attı. Bende dedim ki Çağının bir kaç parça eşyası kalmış onları alıp gidicem dedim. O da demesin mi kendi niye gelmiyor. Bende işte uydurdum. O gelemez hasta ayağa bile kalkamıyor falan. Endişelendi ama cevap vermedi. Içeri bir gittim. Çağın görmen lazım bok götürüyor deyiminin tabiri caizse o şekli. Bir sürü içki şisesi. Girdim odaya yatakta ne kadar dökülmüş saç var aldım. Sonra bir çantaya senin eşyalarını koydum geldim. Hiçbir şey anlamadı."
"Sen varyaa"
"Eet bebeğim ben varya. Ödül olarak bir süt kaynatsan fena olmaz."
"Sen iste yeter kuzum" deyip mutfağa gittim. Cezveye sütü koyup ocağa koydum. Beklerken Ece geldi.
"Halasının prensesi nasılmış"
"Hayacım çok iyiyim sen" dedi. Artık daha düzgün konuşuyorlardı. Sadece Ece L'leri Ege R'leri söyleyemiyordu.
"Bende iyiyim prenses süt ister misin"
"Yok haya ama ama meyve suyu ayabiyir miyim?"
"Tabiki" dedim. Dolaptan çıkartıp bardağa koydum.
"Haya Ege'ye de götürücem" dedi. Bir bardağa daha koyup eline verdim.
"Götürebililecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik ve Mafya/TAMAMLANDI
Fiction généraleÖncelikle kitabım kadına karşı fiziksel zihinsel şiddet konulu değildir. İçermez. Bad boy ve bad girl hikayesi de değildir. 'Ezik' ve 'Mafya' temaları tamamen farklılaştırarak yazılmıştır. (Okurken lütfen fazla anlam yüklemeyin gülün geçin bende baz...