41. Bölüm

3.7K 162 158
                                    

Yazım hataları ve bir kaç mantık hatası düzeltilmiştir. Diğer bölümlerde yavaşça düzeltilecektir.

Sizleri seviyorum ❤❤❤
..

Merhabalar güzel okuyucularım. Sizi mutlu edebilmek gerçekten çok güzel. Bir bölümümle bile mutlu olabiliyorsunuz. Dayanamadım ve bu bölümü acele yazdım kötü olmuş olabilir. Affedin. Sizleri seviyorum.

Final konusunuda açarsam. Bu kitap elinde sonunda bitecek. Biliyorum istemiyorsunuz bende istemiyorum. Ama ben kitabı ne kadar devam ettirmeye çalışırsam o kadar saçmalaşır bir süre sonra sıkılmaya başlarsınız. O yüzden malesef finalimiz yakın. Yaklaşık 17 bölüm falan sonra.

Neyse kısa keseyim bölüme geçin siz . Yorumlarda coşmayı unutmayalım. Birde votelarda. 😂😂❤❤❤❤

Çantamı açtım. Orijinal kağıdı alıp hırkamın cebine koydum.

Aşağı indim.

Herkes yavaş yavaş gelmişti.

Herkesin gelmesiyle bahçedeki masaya oturduk.

Merih bana bakıp gülümsedi. Bende yalandan gülümsedim.

Annem
"Ne diye çağırdın bizi"

"Yemeklerimizi yiyelim önce aç açına olmaz. Size güzel haberlerim var çünkü." Dedim ve Merihe baktım. Hazal bana aferin temalı bakışlar atıyordu.

Yemeklerin yenilmesiyle ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.

"Biliyorsunuz ki hamileyim."

"Evet evliyken başkasından yaptığın çocuk"dedi annem

"Lafımı kesmeyin! Merih bana gelip bu çocuk benim dedi. Kanıt olarak video gösterdi. DNA testi de yaptık. Babası o çıktı. Şimdi biz Aralla boşanıyoruz ve ben Merihle evleniyorum" dedim. Aralla Hazal bana ne diyosun sen bakışı atıyordu.

"Şimdi size bir şey göstericem ve ondan sonra konuşalım"

Dedim ve cebimden kağıdı çıkarttım.

"Aralcım ilk sen bakar mısın?" Dedim ve kağıdı eline verdim.

"Sesli okur musun herkes duysun"

"A- Aral Karahan ve bebekten alınan örnekler test edilerek aralarındaki uyuma bakılmıştır. Bu uyuma göre Aral Karahan ile bebek %99,9 uyumlu. Bebeğin babası Aral Karahandır" dedi ve kağıdı masadakilere uzattı. Herkes şaşkınca bakarken kağıt en sonunda Merihe ulaştı. Okumasıyla yırtması bir oldu.

"Yırttın diye bir şey mi olacak? Hazalcım?"

Hazal cebinden diğer iki kağıdı çıkarttı.

"Ben işimi sağlama alırım bebeğim. Istersen bunları da yırt bende sürüsü var."

"Aral ben senden hamileyim bu çocuk senden. DNA testiyle oynamış bu. Senin saçının olduğu zarfı kendi zarfı ile değişmiş"

"Peki o video neydi" diye soran Edis ve Dilaraya döndüm. Diğerleri de onları onaylar gibi mırıldandı.

Telefonumdaki videoyu açtım.

"Aral Dilara Edis bakın şu videoya buradaki benim değilmi?"

"Evet" dedi dilara

"Nah benim ben o gün karnım ağrıyor diye pantolon gömlek giymemişmiydim. Hatta kombini sen yapmıştın. Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum. Anlamıyor musunuz? Bu bana benzeyen biri sadece saçları bana benziyor. Kızın yüzü bile gözükmüyor. Ben hiç mi kameraya bakmadım yanlışlıklada olsa"

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin