42. Bölüm

3.5K 155 120
                                    

Masaya oturduktan sonra Aralın yemekleri getirmesiyle neler yaptığına baktım. Pilav, fırında soslu köfte, hazır tavuk çorbası. Ayy kokusu da güzel görünüyor.

Aral tabaklarımıza koyarken Hediye abla ben ve Serhat gülmemek için kendimizi sıkıyorduk.

"Aral ellerine sağlık hayatım."

"Ellerine sağlık Aral oğlum güzel görünüyorlar."

"Ellerinize sağlık Aral bey" dedi Serhat saygı çerçevesi altında.

Aral hiç beklemediğim bir şey yaptı

"Bana bey demene gerek yok abi diyebilirsin. Size bize gerek yok."dedi. Öyle demesinin ardından Arala baktım ve öpücük attım.

Aral bana gülümserken yemeğimize çorba ile başladık. Güzeldi.

Diğer yemeklerdende yedikten sonra arkama yaslandım.

"Ayy bebeğim sen ne kadar obur çıktın yedirtme bana çok fazla bir şey ayı gibi olacağım sonunda" dedim.

Herkes bana değişik bakarken ne dediğimi düşündüm kötü bir şey mi dedim.

Ne var diye soracaktım ama bebeğim alınmış olmalı ki tekmeyi bastı annesine.

"Ahh lanet bebek babası kılıklı utanmıyor musun sen annenin canını yakmaya" dedim ve ardından  bir tekme daha. Bir tekme daha çok kızdırdım galiba sürekli farklı yerlerde tekme atıyordu.

"Ahhh"

"Ne oldu Çağın doğuruyor musun? Hediye abla çantayı getirir misin ne çantası çanta hazırlamadık ki biz. Dayan aşkım" Aralın bir dakikada bu kadar şey söylemesine şaşırsam da hemen konuşmaya başladım.

"Araaal şu çocuğuna söyle tekmelemeyi kessin. Çok acıyoor" dedim. İlk ne dediğimi anlamasa da karnıma yaklaştı.

"Bebeğim kızım. Yapma dur anneni tekmeleme. Annen sana şaka yaptı biz seni çok seviyoruz. Hadi bırak tekmelemeyi annenin canı acıyormuş." Dedi öpücük kondurup geri çekildi.

Tekmelerin azalıp yok olmasıyla alnımdaki terleri sildim derin bir nefes aldım.

"Yok Aral bu çocuk tam sana çekmiş"

"Bak çocuğu kızdırıyor. Yapmasana kızım birazdan tekmeleyecek göreceksin seni beni"

Ayy neyse sustum. O nasıl tekmeydi. Öldüm öldüm dirildim. Son dakikada gol atmaya çalışan futbolcu gibi nasıl tekme atıyordu.

Masadakilere baktım hepsinin yüzünde bir endişe vardı.

"Aman sakin olun yok bir şeyim. Bebeğimi biraz kızdırdım sadece."

"Çağın yapma şöyle şeyler. Doğuruyosun zannettik"

"Tamam Serhat ben nasibimi aldım zaten birdaha yaparmıyım?" Dedim. Hepimiz gülerken karnımda kıpırtı hissettim. İçeride dans ediyorsun değilmi vicdansızın kızı.

"Aral masayı toplar mısın hayatım?"

"Hediye abla yapsa"

"Olmaz. Hediye abla banyo yaparken beni bekleyecek.  yardımcı olacak"

"Ne gerek var Çağın"

"Aaa öyle deme ya ayağım kayarsa ne olacak sonra Aral"

"Ben ettiririm."

"Olmaz hadi mutfağa"

"Tamam" dedi tabakları eline alıp mutfağa gitti. 

Ardından hepimiz gülerken Serhat geç olduğunu işinin başına gitmesi gerektiğini söyledi.

Ezik ve Mafya/TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin