-Murat dur lütfen!
-Ne oldu Cemre?
Murat bana baktı ve kalktı yavaşça üzerimden ayağ.
-Olmaz bu doğru değil seni seviyorum tamam. Ama ben buna hazır değilim.
-Tamam tamam haklısın ben çok özür dilerim haklısın ben sadece seni çok istiyorum seni seviyorum Cemre ben sandım ki sende istiyorsun.
-Ben daha önce bu duyguları hiç hissetmemişim meğer canım gerçekten ama yine de bu doğru gelmiyor bana yani ben eğer bir gün bunu yaşayacaksam o kişi benim eşim olmalı.
Murat;
-Yani bu bir evlilik teklifi mi?
Bir süre durdum bu neydi şimdi yatakta duran yastığı fırlattım Murat'a;
-Yok artık! Sahiden mi? Pislik.
-Tamam çok dayanılmaz bir erkek olduğumu biliyorum ama hiç bu kadar ileri giden de olmamıştı Aşkım.
-Öyle miiiiiii? Demek çok dayanılmazsın.
Ikinci yastığı da fırlattım ve yatağın yanında duran komidinin üzerinde duran objeyi de elime almıştım ki. Murat tekrar yaklaştı elimi tuttu ve beni ayağ kaldırıp diğer eliyle belimden sarıp beni kendine çekti.
-Aşkım benim tamam şakaydı bundan sonra sadece sen ve ben ♥BİZ♥ varız.
-Aferin sana doğruyu öğrendin bak iki yastık yetti beyninin çalışmasına.
-Anlaştığımıza göre uyuyalım birlikte artık hiç olmazsa seni hissederek kokunla uyurum.
-Murat aslında ben de bunu söyleyecektim sana.
-İyi hadi yatağa ama önce rahat bişeyler giyelim. Bitanem.
-MURAT dur bir dakika bunu demiyorum ben .Evet doğru gelmeden burda kalırım demiştim ama şimdi olmaz çünkü.
-Saçmalama Cemre bana güvenmiyor musun?Tabiki seni istiyorum çünkü seni seviyorum ben bir erkeğim ve sen muhteşem bir kadınsın ve daha fazlası sana deli oluyorum sana hatta seni o ilk ofiste gördüğüm gün dahil etkilenmiştim senden, sen çok çekici bir kadınsın ama sen dur diyene kadar fazlası yok söz veriyorum sana aşkım.
-Murat dur lütfen bunu demiyorum ki ben. Sedat'ı duymadın mı? Buraya gelip birde Bu gece burda kaldığımı görünce rezillik çıkartır diye korkuyorum bizimkiler de duyarsa bunu nasıl açıklarım onlara .
-Sedat mı? O buraya gelemez birdaha sen rahat ol bitanem.Ben ona mesaj attım onun üzerine buraya dediği gibi Elif'i bırakıp gelemez güven bana olur mu? Düşünme bunları.
-Peki güveniyorum dediğin gibi olsun. Öyleyse izin ver bana üzerimi değiştireyim.Benim
çantam salonda kaldı ama alıp geleyim.Gidip salondan çantayı alıp geldim. Murat yatağa uzanmıştı geldiğimde.
-Eeee nerde değiştircem üzerimi dışarı çıkar mısın? Canım beş dakika müsade etsen yeter.
-Müsade senin bitanem ben rahatsız olmam. Sen rahatına bak gözlerimi senden almam mümkün değil.
-Muratttt bak geliyor bu defa çanta.
-Tamam ya çıkıyorum. Sende iyi alıştın.
Murat dışarı çıkınca hemen hızlıca üzerimi değiştirdim. Banyoya gidip işlerimi hallettim ve Murat'a seslendim. Kapının önünde bekliyor olmalı hemen içeriye girdi.
-Yatalım öyleyse.
Dedi ve üzerindekileri çıkarmaya başladı hiç çekinmeden. Sadece bir şort giydi ve bana;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
General FictionAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...