Gökyüzündeki kalabalığı sordum yıldıza,
herkes kendi ateşinde
yanıyor dedi.Dayanamayıp aklımdan geçeni onaylarcasına devam ettim ardından.
Mesafeyi korumaya çalışırken farkedilmekten de korkarak devam ettim.Bir süre daha gittikten sonra ilerden sağa sinyal yapıp dönünce biraz duraksadım ve yine devam ettim. Fakat buradan sonra farketmemesi için açık ara mesafeyi korumam gerek, ne işi vardı bu kadar ıssız bir yolda. Bu yolun sonunda beni ne bekliyor bilmeden devam ettim. Bir süre daha devam ettikten sonra:
-Aman Allah'ım o da ne öyle?
Bu ses hayır ya lastik patladı!!!Bunu farkettim ve durdum tabi Murat'ın arabası çoktan gözden kayboldu. Ne yapmalıyım ben şimdi diye düşünürken telefonu elime aldım hemen abimi aramak için burada ne işim var onu nasıl açıklarım düşüncesini erteleyerek.
-Offff hayır ama telefonumun şarjı bitmiş ve kapanmış.
Öfkeden delirecek haldeyim kim geçer bu ıssız yerden gece ve karanlık tek çarem Murat'ın dönüşünü beklemek artık tabi ona burada oluşumu nasıl açıklayacağım ve ne zaman döner düşüncesiyle karanlığa doğru bakarken .
2 saat sonra ...
Zaman geçmek bilmezken birden gözüm karşıdan gelen arabanın ışığına takılıverdi. Arabanın farlarını açtım ve aşağı indim beni farkedip yardım etmesi için gelenin kim olduğunu bilemediğim bir tedirginlikle.
Yaklaşan arabanın farlarından Murat olup olmadığını seçemesem de araba sağa çekip durdu.
Ama bu kişi Murat değildi.???
-Merhaba hanımefendi sanırım yolda kaldınız. ?Bu arada ben Arda .-Merhaba memnun oldum ben de Cemre evet arabamın lastiği patladı.
Arda
-İsterseniz size yardımcı olabilirim.-Teşekkür ederim Arda bey ama öncesinde telefonunuzu kullanabilir miyim?
Arda:
-Ah tabiki buyrun.Telefonu alınca abim yerine Kemal'i aramanın daha mantıklı olacağını düşünüp hemen onu aradım ve olduğum yeri tarif edip beni almasını söyledim.
-Teşekkürler Arda bey arkadaşım birazdan burada olacak yardıma gerek kalmadı.
Arda:
-Ben yardım derken lastiği değiştirebilirim diyecektim aslında Cemre hanım.-Teşekkür ederim ama gerek yok bence, size zahmet vermek istemem.
Arda bana bakıp cevap vermeden lastiği değiştirmek için yedek lastiği çıkarmıştı çoktan, benim söylediğime aldırmadan.
-Size gerek olmadığını söyledim sanırım.
Arda lastiği değiştirmeye devam ederken.
Arda:
-Bakın Cemre hanım anlıyorum sizi, bu saatte burada rastladığınız yabancı birine karşı tedirginsiniz fakat bende sizin gibi bir bayanı bu ıssız yerde bırakıp arkamı gidemem.Arkadaşınız gelene kadar izin verinde şunu halledeyim.-Peki teşekkür ederim aslında haklısınız biraz korktum.Bu yüzden size ters davrandım kusura bakmayın lütfen.
Arda:
-Eveeetttt bitti. Bence siz biraz huysuzsunuz, size zarar verecek biri olsam biliyorsunuz ki telefonumu kullanmanıza izin vermezdim.Bunu anlayacak kadar zeki birine benziyorsunuz üstelik.-Siz beni hiç tanımıyorsunuz benimle nasıl böyle saygısızca konuşuyorsunuz?Gerçekten teşekkür ederim yardımınız için ama.
Arda:
-Cemre hanım sizde henüz beni tanımıyorsunuz ve inanın tanısanız bu söylediğimin doğruluğuna inanır, biraz daha kibar olurdunuz şimdi tartışmayalım bence ileride karşılarız belki, bilinmez bir merhaba bırakalım geleceğe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
General FictionAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...