GEL DE ANLAT! ! !

143 89 386
                                    

MISRALAR DİZ ÇÖKMÜŞ

HER SÖZ

HER SÖZÜN ÜSTÜNDE

YARIŞIRLAR BİRBİRLERİYLE

CÜMLELERİN KİFAYETSİZ

KALMADIĞI BİÇİMDE...

..YAŞANMIŞLIKLAR VARSA

KALEM IŞIK TUTAR

YÜREĞİNE

SANA HAS OLUR YAZILAR

HİÇ KİMSE

BİR CÜMLE

ANLAMASA BİLE...

******************

Arda:
-Cemre hoşgeldin tekrar, tatil bitti ve işe kaldığın yerden devam. Sen yokken biraz birikti işler gün içinde odama gel lütfen seninle konuşmak istediğim bir konu var.

Cemre :
-Hoş buldum Arda bey aslında benim de sizinle konuşmak istediğim bir şey vardı müsaitseniz hemen konuşabilir miyiz?

Arda:
-Olur tabiki gel bakalım sen iyi misin?

Odaya geçip oturduk.

Arda:
-Evet Cemre seni dinliyorum.

Cemre:
-Önce siz konuşun lütfen acelesi yok benimkinin.

Arda:
-Peki bakalım şimdi sen yokken bir dava aldık ve ilk duruşma da kaybettik ilk hafta içinde itirazımızı yaptık ve sonucu bekliyoruz, devamında senin ilgilenmeni istiyorum. Yine velayet davası benim için önem arz ediyor.Arkadaşıma mahçup oldum ayrıca kaybetmemiz için bir sebep yoktu . Anlamadığım bir şey var sanırım gözümüzden kaçan detaylar oldu, nasılsa kazanırız diye de çok ilgilenemedim bununla senin ilgilenmeni istiyorum fakat ufak bir sorun var.

Cemre:
-Nasıl bir sorun bu?

Arda:
-Şu an yeni evlisin seni eşinden uzakta tutmaya hakkım yok biliyorum ama bu dava için sık sık şehir dışına çıkman gerekecek. Dava Eskişehir'de görülüyor.

Cemre:
-Ah kalbimi okudunuz siz .

Arda:
-Anlamadım nasıl?

Cemre:
-Canım sıkkın biraz uzaklaşmak için izin isteyecektim bu şehirden.

Arda:
-Ne oluyor Cemre daha bir hafta yeni bitti evlisiniz nasıl bir problem olur ki? Senin bu şehirden gitmeni gerektirecek. Siz kadınları hiç anlamıyorum bu yüzden bekarlığa veda etmeyi hiç düşünmüyorum işte.

Cemre:
-Bizlerde aynı fikirdeyiz aslında ama.

Arda:
-Sorun ne konuşmak ister misin? Belki de hata sendedir farklı bir görüş getirebilirim yaşadığın her neyse! Murat biliyor mu peki gitmek istediğini bu şehirden yani onun haberi var mı gideceğinden? Belli ki bu iş olmasa da biraz uzaklaşacaksın buralardan.

Cemre:
-Ben size anlayışınız için çok teşekkür ederim öncelikle ama ben önce bir kendimi dinlemeliyim sanırım, konuşmak istersem burada olduğunuzu bilmek bana yeterli. Bunun için de çok teşekkür ederim. Şimdi dosyaya bir bakayım izninizle.

Gün bitiminde...

Çalan telefon:

Murat:
-Aşağıda seni bekliyorum güzelim.

Cemre:
-Geliyorum birazdan.

Aşağı indiğimde Murat arabada bekliyordu hemen gidip yanına oturdum ve hareket etti susarak.

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin