AŞK MI?

220 111 180
                                    

♥KALBİN KALBİME DEĞİNCE♥

Güzel hatıralarımız olsun sevdiklerimizde.
Günün birinde akılların yolu kalbimize düşerse, yüzleri gülümsesin.
İyi hatırlasınlar bizi.
Olur ya uzaklarda bir yerlerde laf bizden açılırsa, adımız güzel bir cümlenin içinde kullanılsın.
Şu acemisi olduğumuz sevme işlerinde, unutmak için çaba harcamak yerine, hatırlanmak için emek vermeliyiz, Acıysa çekmeliyiz, gözyaşıysa dökmeliyiz, yoksa ne işimize yarayacak, sol göğsümüzde çarpan kalbimiz.
Nasıl olsa gönül işlerinde hesap kitap olmaz, yaşayın ne olacaksa olsun,
Bizi bilen iyi bilsin,
Unutan da güzel unutsun..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

-Evet dememi beklemiyorsun umarım!

-Evet dediğin güne dek hergün sana bunu soracağım. Ben artık senle uyup uyanmak istiyorum her anımda seni yaşamak istiyorum kavgalarım barışmalarım senin yanımda olduğun zamanlarda olsun istiyorum. Hayatıma seni istiyorum Cemre.

-Biz tanışalı ne kadar oldu Murat ya bu ilişki kaç gün oldu başlayalı kaç gündür birbirimizin hayatında bulunduk daha birbirimizi tanımıyoruz neleri sevip neleri sevmediğimizden haberimiz dahil yok.

-İyi ya bütün bunları evlenince de yaparız.

Aslı:
-Gençler bana müsade sizin mevzu uzun ve sizi yanlız bıraksam iyi olur sanırım. Bu arada Murat çok haklı Cemre iki kişi birbirine aşıksa bu detaylara hiç gerek yok çok tanıdık dediklerimizi de gördük.

-İyi geceler canım hadi yat sen uykusuzluk diline vurdu senin.
Murat bizde yatalım yarın konuşuruz bu böyle ayaküstü acele konuşulacak birşey değil.

Murat:
-Peki bitanem sen nasıl istersen uyuyalım.

Aslı odasına gitti bende salonda kanepeye Murat'a yatak açmak için odama gidip yatak almaya gitmiştim ki arkamdan geldi odaya girdi ve kapıyı kapattı.
Arkamdan sıkıca bana sarıldı ve omzumdan öperek kulağıma fısıldadı.

-Aşkım ben bu gece seni çok kıskandım. Birincisi Selim'in sana karşı hislerini farkettim.

Bunu duyunca hemen yüzümü döndüm yüzüne.

-Murat Selim'le aramda hiç bişey yok hislerinin karşılıksız olduğunu söyledim ben ona defalarca.

Ellerinle dudaklarımı kapattı konuşmamam için.

Murat:
-İşittt biliyorum bununda farkına vardım. Bu gece de söyledin tekrar,  dudak okuyabiliyorum.

-Öyle miii? Pislik bizimi dinledin sen. Ikincisi neymiş .

-Ben senin için herşeyi yaparım sen ne istersen nasıl istersen öyle yaşarım senin hayatında sevdiğin herşeyi sevebilir sevmediklerinden nefret ederim. Senin hayatın da verdiğin kararlara yaşadığın hayata sorgusuz saygı duyacağım aşkım bundan sonra söz veriyorum ne olursa olsun ilk seni dinleyeceğim bunun için olan özrümü kabul et bu konu da affet beni.

Bunun için Murat'ı dudağından bir kez öptüm .

-Tamam canım unutalım bunu kabul ediyorum özrünü.

Murat:
-Affedildiğime göre sevgilim kollarında uyut beni bu akşam seni çok özledim.

-Olmaz Aslı'ya ayıp olur sabah ne diğcem ben kıza.

Murat :
-Sabah Aslı'dan önce uyanır kanepeye geçerim ben söz sadece sana sarılarak uyumak istiyorum.

-Peki ama bak söz verdin sadece uyuyacaksın.

Murat:
-Tamam aşkım söz.

Murat hemen üzerini çıkartıp yatağa geçiyordu ki.

-Abimin eşofmanları bunlar buyur canım giyer misin bunları.
Murat;
-Hayatım ben eşofmanla yatamıyorum biliyorsun alışkın değilim zaten.

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin