TÜM GİTMELERE
VİZE KONYALI...
Eve geldiğimde bir şey yokmuş gibi yorgun olduğumu söyleyip odama çıktım.Önce bir duş alıp hiç bir şey düşünmeden uyumalıydım.
Hiç düşünmeden uyumak, o kadar anlamsız ki istediğin her şeyi yapmak o kadar zor ki biz insanoğlu için bazen ama yine de her defasında başarısız olacağını bilsekte de deneriz en azından.
O akşam sabaha kadar düşünmekten uyuyamadım. Sabah olunca hazırlanıp evden çıktığımda Murat'ın arabası hala kapının önünde duruyordu. Henüz erkendi işe gidecekse de daha zaman vardı. Gece eve döndü mü? Dönmüşse saat kaçta döndü? ŞU an onu görsem edecek iki kelam sözüm ne olurdu? Kızgın mıyım? Ne için benden önce yaşadıkları anlatılmayacak unutulmak istenecek kadar ağır olduğu için mi?.Ama yine de söylemiş olması mı gerekirdi?. Bilmiyorum hiç bir şey bilmiyorum!
Murat:
-Cemreee seni izliyorum ne zamandır ne konuşuyorsun kendi kendine?-Ben mi? Ne konuşayım ben kendi kendime deli miyim? BEN!
Murat:
-Erken çıkmışsın yine kahvaltı etmedin demi az bekle geliyorum birlikte yaparız kahvaltıyı geliyorum hemen.Arkasından hızla eve doğru gittiğine bakarken arabaya dayanıp bekledim. Çok fazla bekletmeden geldi hemen. Arabaya binip gözüyle işaret etti binmem için.
Murat:
-Hadi ne bekliyorsun?-Pardon da ben birlikte kahvaltı teklifine evet dediğimi hatırlamıyorum.
Arabadan inip yanıma geldi arabanın kapısını açıp.
Murat;
-Şimdi kendi rızanla geç ve otur bende senin fikrini sorduğumu hatırlamıyorum güzelim.Konuşuruz biraz.Arabaya bindim çaresiz kapıyı kapatıp o da binip arabayı çalıştırdı. Gideceğimiz yere kadar konuşmadan geldik. Arabadan inip ilerledik masalardan birine oturduk. Ne zaman canım sıkkın olsa sahile geldiğimi bildiğinden yine sahile nazır bir yerdi burası, kahvaltı siparişlerini verip yanıma geldi oturdu.
Murat:
-Cemre insan bazen yaptıklarının gelecekte önüne çıkıp böyle bir soruna yol açacağını düşünmeden yaşıyor.Geçmişte doğru olarak yaşadığın, zamanı gelince ne kadar büyük yanlış olduğunu öğretiyor insana. Bak bende senden öncesi yok sildim bitti olaylara bu yönden bak bir kez. Senden sonrası da yok ben de sadece sen ve biz varız. Ben seninle birlikte bir bütün oldum bunun bozulmaması için tüm çabam, lütfen sende artık bunu gör. Ve buna zarar verecek kim varsa uzaklaşsın bizden.-Bitti mi?
Murat:
-Nasıl bitti mi? Ne demek bu?-Söyleyeceklerin bittiyse dinle. Ben sana kızgın mıyım? Bilmiyorum bu sorunun cevabını bulamadım henüz. Ama şunu iyi biliyorum ve sana inan son defa söylüyorum. Geçmişin için tabiki sana kızgın falan değilim veya bunun için seni yargılamaya da hakkım yok. Sende bu konuda yeterince anlayış gösterdin bana zamanında. Buraya kadar tamam. Ama bir daha benden ne olursa olsun hiç bir şey saklamanı istemiyorum ben bunu senden öğrenmiş olmayı isterdim.
Murat:
-Haklısın güzelim ama sana söz veriyorum bundan sonra asla senden bir şey saklamayacağım. Ne olursa olsun ilk seninle konuşacağım bu konuda anlaştık.-Bir şey daha beni bir daha yapmak istemediğim hiç bir şey için zorlama, dün kapıyı kilitlediğin aklımda hala, bunun için sana nasıl bir ceza vereceğime karar vermedim henüz.
Murat:
-Ceza !Sen bana kıyamazsın ki.Ayrıca beni dinlemen için mecbur kaldım gitmene izin versem kafanda kurup kurup neler yapacaktın bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
Fiksi UmumAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...