"................"

107 81 304
                                    


En yapmam dedikleriyle vurur insan sevdiğini.
Kimseyi yarıyolda bırakmam diyen, çoktan bırakmıştır en kıymetlisini.
Sen herkesten başkasın diyen,herkesin aleladeliğini senin başkalığına değişmiştir.
Demem o ki;
"UMRUNDA" olduğunuz kadar
"UMRUNUZDA" olsun herkes...

Murat:
-Senin ne işin var burada? Evimi nereden buldun beni mi takip ettin sen?

Zeynep:
-Ben ölüyorum Murat ve bu artık umrumda değil. Umrumda değil çünki sana dair ufacıkta olsa kalmış tüm umutlarımı yitirdim bugün.

Murat:
-Git buradan! Zeynep bu saatte burada olman bile hata bizim seninle bundan sonra konuşacak hiç bir şeyimiz kalmadı artık.

Bunun üzerine Zeynep Murat'ı iterek içeriye girer ve kapıyı kapatır. Murat ne yapmaya çalıştığını anlama çalışır tüm sakinliğiyle fakat Zeynep tam tersine öfkeli ve sabırsızsızca devam eder.

Zeynep:
-Ben anlamıyorum anlayamıyorum düşündükçe kafayı bozacak gibi oluyorum. Sen bana o kadar aşıktın ki bensiz bir hayatın ölümün olacağını söylerken, bir an da evlenmiş olduğunu öğreniyorum. Bu beni hiç üzmedi biliyor musun? Sadece beni cezalandırmak, beni kıskandırmak ve beni kendime getirmek için olduğunu düşündüm. Hastalığımı öğrendiğim gündü evlendiğin gün.

Murat:
-Zeynep bak şu an iyi değilsin, tamam konuşalım ama sen önce biraz sakinleş. Daha sonra sana söz veriyorum neyse konuşmak istediğin konuşuruz.

Zeynep:
-Hayır! Bu akşam konuşacağız şimdi sus ve beni dinle.

Tam bu sırada Murat'ın telefonu çalmaya başlar. Cemre bir anda kesilmiş olan telefondan sonra kimin geldiğini merak edip Murat'ın da onu tekrar aramamasından sonra daha fazla dayanamayıp arar. Murat telefona baktığı esnada Zeynep çantasında ki silahı çıkarır Murat'a doğru yönelterek konuşmaya başlar.

Zeynep:
-Kim O arayan?

Murat:
-Sen ne yapmaya çalışıyorsun o elindekini bırak lütfen.

Zeynep:
-Sana arayanın kim olduğunu sordum delirtme beni?

Murat:
-Tamam sakin ol! Cemre arıyor.

Zeynep:
-Telefonu aç hoparlöre al hemen.

Murat:
-Saçmalama bu ne şimdi tabi ki dediğini yapmayacağım.

Cemre'nin araması son bulurken tekrar çalmaya başlar telefon. Zeynep Murat'ın tutumu karşısında sinirlenir ve karşıya doğru silahınla bir el ateş eder. Hedefinde Murat yoktur.

Murat:
-Ne yapıyorsun sen manyak mısın?

Zeynep:
-Evet manyağım sana aç o telefonu dedim.

Murat:
-Tamam açıyorum sakin ol lütfen. Bak sonradan pişman olacağın bir şey yapmanı istemiyorum.

Zeynep:
-Telefonu aç hoparlöre al hemen.

Murat:
-Efendim Cemre.

Cemre:
-Aşkım neredesin sen?Kaç kez oldu arıyorum merak ettim kimmiş gelen?

Zeynep:
-Hoparlörleri aç dedim sana.

Cemre:
-Aşkım sana diyorum kim o Murat kim var yanında cevap ver bana?

Zeynep;
-Merhaba Cemre seninle böyle bir tanışma düşünmemiştim ama demek kısmet böyleymiş. Ben Zeynep memnun oldum tatlım.

Cemre:
-Zeynep mi? Senin ne işin var orada? Murat neler oluyor ne işi var o kadının senin yanında?

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin