Mesaja baktım saate baktım bu neydi şimdi.
Uykumu kaçırdı bu adam bugün ne söylüyor şimdi ne yapıyor. Numaramı nerden buldu ki?
Yatağımdan kalktım üstümde şort ve salaş bir tişört vardı. Üzerime dizlerime kadar gelen ince bir hırka aldım. Arabanın anahtarlarını da kaptığım gibi olabildiğince sessizce hareketlerle evden çıktım.
Murat'ın kapısının önüne geldiğimde ışıkları hala yanıyodu ve zile bastım taki o kapıyı açana dek.
Çok geçmeden kapıyı açtı.
-Aloooo ne oluyor bu saatte ne bu hırçınlığın yine?
-Biz senle ne konuştuk bugun bu mesaj ne şimdi. Al bu anahtarları sabah işe mi gidiyorsun nereye gidersen git öğleye kadar da benim arabamı gönder. Yola çıkıcam. Kimseyi yarıyolda bırakmamış olayım bende.
Ve hızla arkamı döndüm tam uzaklaşırken kolumdan tuttu ve.
-Sen neye kızdın bu kadar hayır sayemde güneşin doğuşuna karşı bir Izmir keyfi sunmak istedim sana ne var bunda.
Diyerek gözlerini gözlerime sabitledi ve hafif bana yaklaşarak. Gece olmasına rağmen yine çok harika göründüğünü hissettiğimi bilmeden.
-Sebep?
Derken gökgürlemesiyle Murat'a sarıldım biranda.
-Ne oldu? Korkuyor musun gerçekten senin gibi hırçın bir kız?
-Beni eve götürür müsün?
-Hayır götüremem.
-Nasıl ama ben.
Cümlemi tamamlamadan tekrar bir gökrültüsü sesi yine daha fazla Murat'a sarıldığımı farkettim.
Oda bana sarılmıştı sıkıca korktuğumu anlayınca.-Hadi Cemre içeri girelim yağmur başladı ne evi ıpıslak olduk zaten eve kadar iyice ıslanırsın hem Sizinkiler uyumuş korkunca kime sarılacaksın ben uyumuyorum merak etme burdayım.
İçeri girdim mecburen iyice ıslanmıştım zaten içerisi sıcaktı yağmur dinince eve giderim artık başka çağrem yok gibi.
-Cemre çıkar üstündekini ıslanmışsın.
Hırkam ıslanmıştı tişörtüme fazla değmemiş yağmur.Hırkamı çıkardığımda Murat'ın gözleri bendeydi gözleriyle beni süzüyordu.
-Senin yüzünden dedim o mesajı atmamış olsan çoktan uyumuştum ben.
-Üşüdünmü çok sıcak bişeyler ikram edeyim sana ne içersin.
-Bişey istemiyorum yağmur dinsin eve gidicem hemen.
Tam öyle derken elektriklerde gitti biranda. Çığlık atar gibi bağırdım "Murat yanıma gel korkuyorum" derken bir gökrültüsü sesi daha duyuldu.
Murat arkamdan bana sıkıca sarıldı ve omzuma verdiği nefesinin sıcaklığı ile konuştu.
-Sakin güzelim burdayım korkma tamam mı.Şimdi aydınlatıcak bişeyler bulucam elimi tut yanımda kal birlikte bakalım .
Derin bir nefes aldım ve elini tuttum sıkıca orada eline geçirdiği çakmakla salonda bulunan bütün mumları yaktı ve oda bir nebze aydınlandı.
-Cemre iyi misin biraz daha?
-İyiyim teşekkür ederim.
-Gel oturalım istersen elimi çok sıkıyosun korkma bırakmam elini sen bırakmadığın sürece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...