-Kimmiş Esma?
Murat kapıya gelirken ben arkamı döndüm gitmek için ağlamamalıydım hayır hayır ağlamamam gerek daha değil.
-Bilmiyorum abi.
Deyişini duyunca kalakaldım olduğum yerde. Arkamdan Murat seslendi.
-Cemree!
Ve arkamı dönmeliydim yüzüne doğru önce derin bir nefes aldım ve döndüm.
-Selam Murat ben gelmişken sana da bir merhaba demek istedim.
Murat yanıma geldi.
-Eeeee ama beni görmeden gidiyordun ben yetişemesem.
-Ben müsait değilsin sandım.
-Saçmalama Esma'yı görünce yanlış anladım demiyosun da geç hadi içeri burda mı konuşucaz.
İlerleyip kapıdan içeri girdik.
Murat;-Tanıştırayım kız kardeşim Esma
Esma buda sana bahsettiğim Cemre.Deyince önce Murat'a baktım sonra Esma'ya dönüp;
-Memnun oldum. Esma.
Dedim.
Murat;
-Cemre geçsene çıkar üstünü otur lütfen.
Nasıl çıkartırım üstümü abartılı bir kıyafetle Merhaba demeye mi geldim diyecektim.
-Murat ben fazla kalmıcam ki sana bir Merhaba deyip gidicektim. Buraya kadar gelip seni görmeden gitmeyim dedim.
Bu arada Esma;
-Abicim benim gitmem gerek arkadaşlar mesaj atmış gelmişler. Uğrarım yine senle tanıştığıma da memnun oldum Cemre bir dahaki sefere daha uzun görüşelim olurmu kusura bakma önceden yapılmış bir programım vardı.
-Tabiki bende çok memnun oldum.
Murat Esma'yı geçirdi. Ve içeri girdi ben hala ayakta duruyordum kendime kızdım nasıl uydum Aslı'ya ne diyecektim şimdi.
-Cemre!
-Efendim .
-Söyle bakalım ziyaretinin sebebini neye borçluyuz.
-Aslında ben.
Murat yanıma yaklaştı ceketimin düğmelerini açmaya başladı gözleri gözlerimde.Ve ceketimi çıkardı usulca ben hiç bir şey diyemedim.
Ceketimi koltuğa bıraktı ve tekrar yanıma geldi iki elinle belimden beni sıkıca kavrayıp kendine çekerek.-Harika görünüyorsun demek bana sürpriz yaptın Esma'yı görünce de kıskandın yanlış anladın ilk başta. Yüzüme bakarmısın bitanem.
-Neden beni hiç aramadın?
Diyebildim sadece kalbim hızlı hızlı atarken.
-Senin araman gerekiyordu çünkü ama sen dayanamayıp beni görmeye geldin iyiki aramadım.
-Ben aslında Aslı'dan duydum bugun doğum gününmüş kutlamak istedim.
-Artık hoşgeldin diyebilir miyim hayatıma.
Hala beni sıkıca kendine yaklaştırmış şekilde tutarken heyecandan konuşamıyordum doru düzdün.
-Diyebilirsin bu gece senin için buradayım doğum günün de bir başlangıç yapalım istedim. Doğruyu söylemek gerekirse bu geceyi Aslı hazırladı. Herşeyi o ayarlamış. Doğum gününü de ondan öğrendim. Mesajlarını da gösterince sonuç olarak burdayım seninleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
General FictionAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...