! SEMİNER !

111 76 281
                                    

Güneşte elini çekecek hepten
Karanlık çökecek iyice gökten
Kaç gece çalındı bilmem felekten
Artık yavaş yavaş saysam diyorum.

Kimi boyun eğmiş, kimisi gitmiş
Kimi gül dalında sararıp yitmiş
Kimi ilk cümlede tükenip bitmiş
Ben de papatyayı sevsem diyorum.

Başkalaştı yine bak hatıralar
Geçmişi maziyi tek tek sıralar
Bu şehir bir başka, başka buralar
Alıpta başımı gitsem diyorum...

Bir kıvılcım bir ateş var kanımda,
Mutluluk mu ?Zaten durmaz yanımda;
Yıldızlarda gider gece sonunda
Ben de şafakları yaksam diyorum.
................................................

2 Hafta Sonra;

Murat:
-Aşkım iyi misin? Gerçekten bak istersen biraz daha izin alabilirim?

Cemre:
-Hayatım iyiyim, çok iyiyim lütfen sen artık git işe hem bak annemle Aslı'da burada yalnız değilim.

Murat:
-Seni bırakamıyorum, yanından bir saniye bile ayrılmak istemiyorum bundan sonra. Düşündükçe kafayı bozacak gibi oluyorum ya sana bir şey olsaydı? Ya seni kaybetseydim ne yaparım o zaman? Telefonda sustuğun an orada senin yanına gelip senin ne halde olduğunu görene dek kafamda türlü türlü seneryolar oluştu, hatırlayınca bile kendimi kaybedediyorum.

Cemre:
-Aşkım lütfen unutalım mı artık? Ben o geceye dahil hiç bir şey hatırlamak istemiyorum bundan sonra lütfen.

Murat:
-Arabayı gördüğümde senin yanına ulaşana kadar aşkım; söz ver bana bundan sonra her ne olursa olsun daha dikkatli araba kullanıcaksın bu kadar tedbirsiz olamazsın.Ya sana bir şey olsaydı? Nasıl bir bencillik bu beni bizi sensiz bırakmaya çalıştın sırf beni cezalandırmak için.

Cemre:
-Hayır bu doğru değil!Sadece çok kızgındım kendime, seni kaybediyorum sandım bu yüzden öfkeyle olan bir dikkatsizlikti benimkisi, kırmızı ışığı fark ettiğim anda çok hızlıydım durmak için çok geçti. Neyse ki kimseye bir şey olmadı o diğer arabadaki bayanda iyi, söz veriyorum bundan sonra her şey için daha dikkatli ve tedbirli davranacağım. Ama sen de söz ver, kapatalım artık bu konuyu hatırlamak istemiyorum kazayı ve o geceyi lütfen hayatım.

Murat:
-Peki ben şimdi gidiyorum ama işim biter bitmez yanındayım, ararım seni gün içinde ah unutmadan öpücüğümü de alayım şöyle gün boyu beni idare edecek gibi olanından.

Cemre:
-Gel buraya demek gün boyu diyorsun. . .

************************

Aslı:
-Cemre'cim saat 19:00 oldu birazdan Murat gelir biz annenle bu akşam eve gideriz, sizde biraz yalnız kalın artık iki haftadır sürekli beraberiz canım ama hiç merak etme sabah buradayım. Var mı gitmeden bizden istediğin bir şey?

Cemre:
-Ya canım daha ne yapacaksınız benim yüzümden evlilik hazırlıklarını dahil ertelediniz herşeyi mahvettim zaten. Size ne kadar teşekkür etsem az.

Aslı:
-Olur mu öyle şey bir daha duymayayım ne mahvetmesi sen iyiki varsın hep bizimle kal. Bundan sonra da dilerim hep mutluluk bulsun seni sen mutlu ol ki bizde seninle mutlu kalalım birtanem seni çok seviyoruz.

Cemre:
-Off ya illa ki ağlatacaksın beni zaten bu aralar herşeye ağlar oldum. Sevgi manyağı yaptınız beni şöyle şımarık, kendini beğenmiş, asi, huysuz bir cadı olacağım sonunda bak haberiniz olsun.

-Kuzum benim meleğim inşallah bundan sonra tüm ağlamaların mutluluktan olsun güzel kızım benim.

Aslı:
-Ol onu da kabul ediyoruz biz sen yeter ki mutlu ol.

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin