Her şey olması gerektiği gibi devam ediyordu artık kendime kurduğum yeni düzenimle.Ama yine de aklımı kurcalayan endişelerime takılı kalmaktan kendimi kurtaramadığım zamanlar da oluyordu. Sanırım bu akşam da yine öyle sıkıntılı bir akşamlardan biriydi.
Kahvemi yudumlarken şehrin ışıklarını seyrediyordum camın yanında ki oturduğum koltuğumdan. Günün yorgunluğunu atmaya çalışırken gecenin sessizliğinde telefonuma gelen mesajla doğruldum yaslandığım koltuktan. Mesajda;-Özledim !
Yazıyordu sadece.Bazen anlatılmak istenen okadar da uzun cümlelere sığmazken tek kelime nasıl olurda herşeyi anlatır sevgiyle çarpan kalplere Gelen mesaj Sedat'tandı.
Sedat'ı aramamak için hemen telefonumu kapattım. Bu doğru değildi çünkü kendine mecbur kaldığı bir hayatı kurmaya hazırlandığı bu dönemde hiç doğru değildi.Peki ama neden, neden diyorum hep kendime.
Nasıl oldu da bunca kısa bir rüya dağıldı bütün ömrüme.Derken kapı çaldı.Düşüncelerim beni boğarken.
Gelen Güliz'di.
-Hoşgeldin canım zamanlaman harika.-Hoşbuldum Cemre de hayırdır bişey yok umarım.
-Bilmiyorum canım sıkkın bişey varmı yokmu bende anlayamıyorum artık inan.
-Bak şimdi merak ettim Sedat mı? Yine.
-"Özledim"yazmış.
-Deli mi bu ne yapmaya çalışıyor biten bitti giden gitti kendi seçtiği hayatı yaşıyor. Cevap yazmadın umarım. Sana yüz kere dedim değiştir şu numaranı.
-Yazmadım tabiki.-Cemre!
-Yazmadım Güliz. Ama benim Izmir'e gidip Sedat'la son bir kez konuşmam şart herşeyi kesin ve net kafasında bitirmeli artık yoksa ne beni rahat bırakacak nede kendisi yoluna devam edebilecek.
-Bence böyle bir şeye hiç gerek yok inan bu ikiniz içinde kafa karışıklığından başka bişey olmaz.
-Bilmiyorum ben sadece bunu çözüm olarak buldum varsa bir fikrin buyur anlat.
-Cemre sizin sekiz
yıllık bir beraberliğiniz oldu.Herşey çok güzel devam ediyordu. Tam mezun oldunuz mutlu son derken. Sedat naptı? Sana kızgın olduğu bir akşam sizi çıkmaza sürükleyecek bir hata yaptı. Şimdi sonuçlarına katlansın evlensin sen yoluna o yoluna. Unuttun mu yeni yeni toparlıyosun. Daha yeni düzen kurdun kendine sen şimdi napıyosun beyfendinin egosu tatmin olsun diye ayağına gidip ona izah ediceksin. Neden ne için kim için. Lütfen bundan sonra kendin için bişey yap ve önüne bak. Ama numaranı değiştir lütfen ilk olarak bu durumu kullanmasına izin verme. Bence sen otur bir düşün ben çıkıyorum arkadaşlarla buluşacaktık geçerken bir seni de göreyim dedim. Ah istersen sen de gel çok güzel bir müzik grubu keşfettim oraya da gideriz canlı müzik havan değişir biraz.-Yok canım sen git benim işim var yeni bir dava aldık çalışmam gerek başka bir zaman ayarlarız ama. Selin'le Burcu'ya da çok selam özledim ayarlayalım bir akşam.
-Selim'e de Selam varmı? Çocuk bekler şimdi.
-Güliz bence kafana bişey yemeden sen git.
-Ahhhhh Ahhhhh.
Saat 1 oldu çoktan yeter bu gecelik bu kadar çalışma düşünmeden uyumak istiyorum.Ah kapı çaldı! Kim Ki bu saatte?
-Kim O???
-Cemre açar mısın? Ben Sedat!
-Sedat mı???
Allah'ım napmalıyım kalbim durur gözleri gözlerime bakınca. Onsuzluktan ölmüşken kalbim onunla tekrar atmaya başlamaz mı? Biliyorum bu yanlış ve yasak artık yüreğime peki ama onu bu kadar severken nasıl söz geçirebilirim şimdi kendime.
-Git burdan Sedat! LÜTFEN git sen bana bundan sonra hüzünden başka bişey veremessin.Nasıl olur da buraya gelirsin ben sensizliğe alışmaya çalışıyorum bu ne kadar zor biliyor musun sennnn! Sen nasıl olurda beni bu kadar üzersin git burdan.
-Cemre lütfen lütfen aç kapıyı bak yarın evleniyorum kanım çekiliyor sensizlikten ölüyorum seni son bir defa görmek istedim anlatacaklarım var sana sadece son bir kez beni dinlemeni istiyorum gidicem yarın nikahtan sonra bir daha dönmemek üzere ülkeyi terk ediyorum şimdi yalvarırım son bir kez seni görmeme izin ver yoksa burdan asla gitmem biliyorsun.
-Sen ne kadar bencil pislik düşüncesiz bir insansın demek nikahtan sonra karını ve çocuğunu bırakıp gideceksin neden kendi yaptığın hatanın cezasını doğmamış bir bebeğe yüklüyorsun.
-Git burdan Sedat şimdi sana bu kapıyı asla açmam işte hemen git burdan zoru görünce hemen arkasını dönüp giden bir adam değildi benim sevdiğim adam git burdan hemen!
-Cemre seninle her zaman gittiğimiz cafede olucam sabah tam 9 da.Sadece seni son bır defa görmek istiyorum eski günlerin hatrına eğer gelmezsen beni bir daha asla göremessin görmek istesende asla bana ulaşamazsın bunu unutma çok önemli benim için sana anlatacaklarım var lütfen unutma sabah tam 9 da.
HAYIR bitsin artık bu kabus gece. Düşünmek mi asla aşkım en masum haliyle kilitli bundan böyle KALBİMDE...Belki birdaha böyle sevemem ama SEVİLİRİM kim bilebilir ki. Düşünürken gözlerim uykuya yenik düştü yine.
Güneşin aydınlığı ile aydınlanırken Odam uyandım yine aynı düşe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
Ficção GeralAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...