Murat eve annelerini bırakıp hemen gelmişti. Bizde Aslı'yla çoktan hazırdık. Murat'ın da gitmeden söylediği gibi üzerimde bu akşamki beyaz elbisem duruyordu.
Murat:
-Cemre hadi hazırsanız çıkalım hemen.-Hazırız canım seni bekliyorduk bizde.
Arabaya binince nereye gidiyoruz diye sorma gereği duymadım, hissettiğim yapacağı evlilik teklifiydi hatta bundan da emindim fakat Aslı'nın da bizle gelmesini istemesine bir anlam veremiyordum.Sadece yani bu anın bize özel olması gerekmiyor muydu? Ben bunları düşünürken arabada sessizlik hakimdi yine ve sahilde sürekli yemek yediğimiz o balıkçı lokantasına gelmiştik ne yani burada mı diye düşünürken.
Murat:
-Aşkııımmm sana diyorum nereye daldın hadi geldik inebilirsin.-Ne işimiz var burada gece gece şimdi?
Murat:
-Ben Aslı'ya söz vermiştim Izmir'e gelince sana daha önce hiç yetmediğin lezzette deniz ürünleri yediricem o da yarın dönüyormuş sözümü tutmalıyım bence öyle değil mi Aslı?Aslı:
-Aslında acelesi yoktu enişte bunun, sizin bu gece özel geceniz başbaşa gelseniz de olurdu.Murat:
-Birincisi sen bizim için çok şey yaptın bu geceyi birazda sana borçluyuz, izin verde sözümü tutayım ikinci de Cemre'de seni çok özlemişti bu akşamı senle geçirmek isterdi o yüzden biz böyle iyiyiz merak etme sen hadi hanımlar inin artık.Ardından inip lokantaya girince denize nazır manzarasına yakın masalardan birine oturduk. Aslında Murat'ın Aslı için düşündüklerine aynen katılıyordum ama yinede hissettiğimin bu akşam da yaşanmayacağına emin olduğum düşüncesi beynimi kilitlemişti sanki.
Aslı:
-Cemre'cim sen ne yiyeceksin burada değilsin tatlım nereye daldın yine?-Aslında ben aç değilim yorulmuşum bugün ki koşuşturmada canım duymadım kusura bakma.
Murat:
-Tamam güzelim bir şey iç sende o zaman.-Su yeter.
Böyle bir hayal kırıklığı üzerine en iyisi soğuk bir su diye geçti içimden. Murat ve Aslı sipariş verip yemekleri geldi. Onlar yemeğe devam ederken arkamdan topluluk halinde duyduğum sese bakakaldım.
-Bizsiz kutlama mı haayıırrr!!!
Şaşkınlık ve mutluluk henüz Izmir'e yeni döndüğümden hiç bir arkadaşımla görüşme imkanım olmamıştı. Ama arkamı döndüğümde hepsi karşımda duruyordu.Ezgi, Bora, Eslem, Burcu, Güneş, Asrın, Tolga, Yelda.
Sanırım evlilik teklifi olmasa da Murat'ın bu akşam ki sürprizi buydu ve uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımı görmek beni gerçekten çok mutlu etmişti. Keyifli geçen sohbetin ardından saatin kaç olduğunu unutmuştuk resmen. Gecenin sonundaMurat:
-Hadi bakalım henüz gece bitmedi kalkın gidiyoruz.-Nereye canım?
Murat:
-Hadi ama aşkım yine çok soru soruyorsun.Arkadaşlarda Murat'ın isteği üzerine onu onaylarken hiç soru sormadan kalktılar. Herkes geldiği arabaya bindi Aslı bizimle geldiği için yanımızdaydı.
Aslı:
-Cemre henüz erken eve gidip uyumayı düşünmüyordun umarım?-Hayır tabiki canım sadece nereye gideceğimizi merak ettim.
Murat:
-Fazla uzağa gitmiyoruz hanımlar merak etmeyin uzun zamandır gitmediğinizi düşündüğüm için sinemaya götürüyorum sizi, arkadaşlarına da siz Aslı'ya bir ara lavaboya gittiğiniz de sordum onlarda kabul ettiler o yüzden geceyi burada noktalarız nasıl aşkım iyi düşünmüş müyüm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
Fiksi UmumAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...