SEBEBİ SENSİN!

114 81 525
                                    


SANA HARF HARF GÖKYÜZÜ YOLLADIM KÖR BİR ADAMIN KANATSIZ KUŞLARA ÇİZDİĞİNDEN. . .

Murat'tan

Mert:
-Efendim Murat ne oldu Cemre uyandı mı?

Murat:
-Neredesin?

Mert:
-Eve gidiyorum, trafikteyim ne oldu bir şey mi oldu?

Murat:
-Dur hemen eve gitme çıktım bende şimdi evden, bir yerde buluşalım seninle konuşmak istiyorum.

Mert:
-Ne oldu oğlum? Şimdi çıktım neyse konuşacağın deseydin yanındaydım az evvel hem sen nereye gece gece? Cemre uyanınca seni görmezse endişelenir yalnız bırakma onu sabah konuşuruz.

Murat:
-Mert dur bir saniye kapatma hemen.!

Mert:
-Yine ne var?

Murat:
-Cemre uyandı zaten ve evden gitmemi isteyen kendisi.

Mert:
-Tamam anlaşıldı, bizim eve gelmeden caddenin başında ki cafeye gel yakınım bende oraya şu an.

Murat:
-Tamam geliyorum.

***************

Mert:
-Muratt buradayım!.

Murat:
-........!

Mert:
-Ne oldu anlat?

Murat:
-Neden burada buluştuk? Kalk bir bara falan gidelim birşeyler içelim kafam algılamıyor ki ben ne anlatayım şimdi.

Mert:
-İstediğin alkolse burada da var ne yani şimdi herşeyi daha çok mahvetmek mi derdin? Söyledim birşeyler gelir şimdi sen başla.

Murat:
-Ya sen çıkarken uyanıktı zaten tüm derdi benimle yalnız kalıp beni evden göndermekmiş.

Mert:
-Zeynep'ten şikayetçi olmadığını mı öğrenmiş?

Murat:
-Evet nereden bildin?. Yoksa sen mi söyledin.?

Mert:
-Saçmalama oğlum ne diye söyleyeyim sanki bilmiyorum kardeşimi. Eee anlat ne dedi sana?

Murat:
-Ne mi dedi? Ne demedi ki? Beni eski yaşanmışlıklarına bir unutuş olarak mı seçtin dedi? Biz çok acele etmişiz belki birbirimiz için yanlış insanlarız ve daha neler.

Mert:
-Oğlum yavaş iç şunu bir de sarhoş olacaksın başıma.

Murat:
-Bırakta biraz kafam dağılsın görmüyor musun halimi?

Mert:
-Tamam da yani bak çarpar alışık değilsen yavaş iç en azından. Heyy kime diyorum ben.

***********

Bir süre böyle sessizlikle devam ederken Murat bir hayli içip iyice sarhoş olmuştur.

************

Murat:
-Bana bir süre ayrı yaşayalım dedi. Duyuyor musun? Ayrı evlerde. Neden?Ahh bak ama burayı iyi dinle.

Mert:
-Neden?

MURAT:
-Çünkü birlikte yaşarsak evliliğimiz için doğru kararı veremez mişiz? Neden sor bir neden?

Mert:
-Oooooo senin kafa daha şimdiden güzelleşti yavaş iç oğlum şunu .

Murat:
-Sordun mu neden diye bir sorr sorr bak neden?

Mert:
-Tamam söyle neden?

Murat:
-Çünki biz sürekli tartışıyor muşuz. HER zaman birbirimizi eleştiriyormuşuz.

MERT:
-Tamam Murat o sana kuzgınlığından söylemiş tüm bunları. Ben kardeşimi tanıyorum sen daha evden çıkar çıkmaz pişman olmuştur. Yarına geçer, sende sarhoş oldun bak iyi değilsin, kalk hadi bize gidelim. Sabah kahvaltıya Cemre'yi de alırız sakinler o da sabaha konuşup çözersiniz neyse problem.

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin