Aslı'nın telefonunun şarjı biter ve kapanır bu esnada. Murat'ta telefonun kapandığını zanneder.Ve tekrar arar Aslı'yı fakat telefonun kapalı olduğunu anlayınca şarjın bitmiş olup kapandığını tahmin eder. Sonra eline önce evde pansuman yapar ve daha sonra hastaneye gider çünkü dikiş atılması gerektiğinin farkındadır.
Hastanede eline dikiş atıldıktan sonra iki gün rapor alıp Istanbul'a Cemre'nin yanına gitmeye karar verir.Aslı:
-Cemre hadi kalk bu akşam dışarı çıkalım. Ne zamandır hiç bir şey yapmadık bizimkilere de haber veririz evde otur otur sıkıldım artık. Biraz değişiklik ikimize de iyi gelir inan bana.-Çok yorgunum ben Aslı biryere çıkacak halim de yok zamanım da yok iki gündür işe de gidemedim. Çalışmam gerek bu akşam bir sürü iş birikti.
-İyi ya saat daha erken şimdi başla akşama biter çıkarız itiraz istemiyorum artık Cemre.
-Bu kadar baskı yeter tamam çıkarız sen yap programı.
-Tamamdır hallettim say.
Akşama kadar çalıştım.Birikmişti dosyalar ama yarına yetişecek olanları düzenledim. Ve bitti saat akşam yedi oldu.
Aslı:
-Bittimi hadi kalk hazırlanmamız gerek artık süper bir program yaptım. Sıkıntı stres ne varsa unut bu akşam çok eğlenicez bu akşam bana teşekkür edeceksin.Cemre:
-Hadi bakalım. Nereye gidiyoruz onu söyle hiç olmazsa ona göre bişeyler giyeyim hiç olmazsa.Aslı;
-Olmaz o da sürpriz istediğin gibi giyinebilirsin serbest canım.Cemre;
-Hadi bakalım ona da kabul. Çok merak ediyorum şimdiden iyi hissediyorum kendimi teşekkürler canım benim.Aslı:
-Güzelll şimdiden iyi olmaya başladın. O zaman kalk bakalım dışarda yeriz bişeyler hadi.Hazırlandık çıkmak için.
Cemre:
-Ooo Aslı'cım harika görünüyorsun.Aslı:
-Oooo Cemre hanım sen de yine muhteşemsin.Cemre:
-O zaman hadi çıkalım artık.Kapıdan çıktık aşağıya indik arabayı Aslı'ya kullanması için anahtarları uzattım o da arabayı getirmek için gitmişti bende onu bekliyordum kapının önünde Aslı gelmeden birden bir araba durdu önümde ve Murat'tı bu aşağı indi ben ona bakakaldım.
-Murat hoşgeldin nerden çıktın sen dönmemişmiydin?
-Beni gördüğüne mutlu olmadın sanırım telefonunu ben getirmek istedim hem seni merak ettim nasıl oldun diye ama yanlış zamanda geldim sanırım bir
yere mi gidiyosun?-Hayır tabiki gelmene mutlu oldum. Aslı program yaptı biraz değişiklik iyi gelir diye nereye gideceğiz onu bile bilmiyorum uydum ona ama sen geldin ben gitmesem de olur hadi gel eve çıkalım vaktin varsa.
Murat yanıma geldi ve telefonu uzattı bana. Birden elinin sarılı olduğunu gördüm.
-Murat eline ne oldu.
-Önemli bir şey yok canım konuşuruz sonra aslında ben senle konuşmak istiyorum bu yüzden geldim Cemre.
Canı sıkkın duruyordu acaba başlamadan bitirmek istediğini söylemek için mi burdaydı. Birden yüzüm düştü aslında benim yanımda olması bana eşsiz bir huzur veriyordu daha tam başlamadan bitecek miydi? Yine:
Bu arada Aslı arabayla geldi ve Murat'ı görünce durdu ve arabadan inip yanımıza geldi.-Murat hoşgeldin. Aslında Cemre'de senin burda olmanı dilemişti. O yuzden ısrar ediyorum bu akşam ki programa sen de dahilsin .Zaten zor ikna ettim sen de sakın hayır deme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
General FictionAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...