Final müziği...
Uzun bir final bölümü oldu.Hikayenin başından bu yana takipte kalıp okuyup yorum yapanlara gelsin ilk teşekkürüm destekleriniz için❤Okuyan gözlerinize yüreğinize sağlık sonsuz teşekkürler herbirinize her yoruma cevap vermesemde tek tek okudum emin olun bazen de çok güldüm itiraf bu da benden.Umarım beğeneceksiniz finali ben mutlu sonla biten masallara hep inandım bunun gerçek yaşamda da sizleri bulması dileğiyle ...❤Keyifli okumalar.
"Hiç değişmemişsin"cümlesini yıllar sonra hafif bir gülümsemeyle duyduğunda ,insanın; "emin misin? Diye sorup kalbini gösteresi geliyor...!!
♣♣♣
Eve geldiğimde kapının önünde anahtar elimde ne kadar süre beklediğimi bilmiyorum.Evi terk ederken ki yaşadıklarım film şeridi misali hayalimde canlanırken, Murat'ın bensiz yaşadığı acı aklıma gelirken kendime ne kadar kızsam azdı.
Cesaretimi toplayıp kapıyı açtım.İçeriye girdiğimde Murat'ı salonda kanepe de uyurken görünce, bir süre ayakta kalıp onu izledim.Biz ne kadar süreyi heba etmiştik birbirimizden uzakta, giderken bıraktığım o adam mıydı?Bu gördüğüm!
Zayıflamış,uyurken bile yüzünde ki acısını hissediyordum.
Geçip karşısında ki koltuğa oturdum, onu uyurken dahil izlemeyi özlemiştim.Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken kızımın hareketiyle Murat'ın uyanmasına sebep olan bir "Ah" sesi döküldü dudaklarımdan.Murat:
-Cemre!Rüyada mıyım ben?Cemre döndün mü?Gerçek misin?Birden beni görünce ayağa kalkıp yanıma geldi.Elimden tutup benide ayağa kaldırdı, sıkıca sarıldı.Yüzümü ellerinin arasına aldığı anda o da gözyaşlarına hakim olamadı.
Murat:
-Çok şükür Allah'ım çok şükür!Özür dilerim aşkım. Özür dilerim.Beni affet .Özür dilerim.Cemre:
-İşşttt!Asıl ben özür dilerim aşkım seni en zor gününde yalnız bıraktım ne yaşandıysa artık unutalım ve herşeye kızımızla yeniden başlayalım aşkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...