Sandalyeyi çekip oturdum karşısına beni görünce birden sakinleşti ve telefonda ki kişiye "tamam kapatıyorum şimdi, konuşuruz yine"deyip telefonu kapattı. Biraz ona bakıp suskunluğumu bozdum çünkü onun bana bir şey söylemeye niyeti yoktu hala.
-Murat!
Murat:
-Cemre lütfen şimdi değil sonra konuşuruz.-Peki o zaman sen sus ben konuşurum.
"BANA BİR MASAL ANLAT ama
HER ŞEY MÜKEMMEL OLMASIN MASALINDA.
İNANILABİLİR OLSUN BİR PARÇA;
İNANILABİLİR OLSUN Kİ DAHA ÇABUK KANAYIM.
UYUMAMALIYIM MESELA SENİ DİNLERKEN, DİNLEDİKÇE UYANAYIM. . .
ORADAKİ AŞKI BİR SUNSUN Kİ MESELA MASALINDA BANA,
BEN,
MASAL BİTİNCE, İHTİMAL VEREBİLEYİM ANLATTIĞINA BENZER BİR ŞEY YAŞAYABİLECEĞİMİZE.
ÇEKİNMEDEN ANLAT LÜTFEN
MASALINI, GÖZÜMÜN İÇİNE
BAKA BAKA. . .
ÖYLE ŞEFFAF OLSUN Kİ, BEN
ALTINDA BAŞKA BİR ŞEY ARAMAYAYIM.
MESELA;
BANA BİR BAŞARI ÖYKÜSÜ ANLAT AMA "ÇOK İSTEMİŞ ve BAŞARMIŞ"lı CÜMLELER OLMASIN içinde.
ÇOK ZEKİ OLMASIN MESELA ADAM YA DA TÜM TAŞLAR ONA GÖRE OYNAMASIN. ÖYLE BİR ÇİZ ki BANA, O BAŞARIYI KISKANMAYAYIM BEN,
ÖZENEYİM. . .
GÖZÜMÜ KAPATINCA TEPEDEKİ RESMİ GÖRMEYEYİM MESELA SADECE, O YOLDA KAYBETTİKLERİNİ DE SUN BANA.
ÖYLE BİR ANLAT Kİ BEN SEÇEYİM BAŞARMAK İÇİN KAYBEDECEKLERİMİ
GÖZE ALMAYI.
BANA BİR HAYAT ANLAT MESELA AMA BENİMKİNDEN ÇOK DAHA FARKLI OLMASIN.
BEN, DİNLERKEN BİTMEYEN AŞKLARIN, ESKİMEYEN ZAMANLARIN ZEDESİ OLMAYAYIM.
USUL USUL KANDIR BENİ, BANA BİLE ÇAKTIRMADAN, İNANDIR BENİ ANLATTIKLARINA.
GRAFİK HEP ÇIKMASIN MESELA, ZAMAN ZAMAN DA DÜŞSÜN.
İŞLERİN HEP YOLUNDA GİTTİĞİ
YAŞAMLARI ANLATMA BANA.
BENİMKİNE BENZESİN ÇOĞU
ZAMAN ZAMAN SARPA SARSIN MESELA.
BANA BİR YALAN ANLAT;
ÖYLE GÜZEL VE ÖYLE SIRADAN OLSUN Kİ GERÇEK SANAYIM...
BENİ HEP HATASIZ HİKAYELERLE UYUTMA. ACI BANA; YA SENİN ANLATTIKLARINA İNANABİLEN BİR BÜNYEM VARSA VE BEN GERÇEKTEN ÖYLE BİR DÜNYA VAR SANARSAM?
İŞTE O SEBEPTEN YALVARMAM SANA;
NE OLUR BENİ GERÇEĞE YAKIN SEBEPLERLE KANDIR...!
DURMA, BANA BİR ŞEYLER ANLAT.
AMA ÖYLE GERÇEĞE YAKIN OLSUNLAR Kİ ANLAMAYAYIM BENİ KANDIRDIĞINI !!!Murat;
-Cemre neden böyle konuşuyorsun korkutuyosun beni, bak ben sadece sen üzülme diye sustum bilmiyorum ne sandın?-Bence biz hiç konuşmayalım bundan sonra, tüm bu yaşananlar en baştan hataydı ben bile bile izin verdim senin hayatıma girmene.
Murat:
-Allah'ım deliricem ya ne söylüyorsun sen hata neymiş bir dinle anlatıcam.-Seni dinlemek falan istemiyorum artık az önce Sedat'la konuştuğunu biliyorum ve dahası her gün bir ya da iki kez konuştuğunu, beni mi rapor ediyorsun ona, benimle sevgili olmanı o mu emretti sana siz ne çeşit manyaksınız ya planınız ne sizin?
Murat:
-Suuuusssss artık! Sen nasıl biliyorsun hergün konuştuğumuzu?-Bu mu merak ettiğin?.
Murat;
-Hayır ama bak susta dinle!!! Pişman olacağın daha fazla bir şey söyleme lütfen.-Seni bundan sonra ne dinlemek ne de bir daha görmek istiyorum Defol git burdan!!! Anlatman için Şansın varken söyleseydin beni ilgilendirmiyo olsa şimdiye söylemiş olurdun. Defol git!!!
Murat;
-Beni dinlemediğin için çok pişman olacaksın!!! O zaman da ben seni dinlemeyeceğim.Murat kapıyı hızlıca çarpıp giderken kalbimin sızısından nefes zor alıyordum. Bilmiyorum ki kaç saattir oturduğumu, hatırlamıyorum o sandalye de.Ta ki kapının açılıp tekrar kapandığını işittiğimde ki irkilmemden sonra.Karanlık birden ışığın açılmasıyla yok olup gitti. Mutfağa doğru gelen ayak sesleriyle kapıya doğru bakarken Aslı'yı gördüm karşımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)
General FictionAŞKI AŞK GİBİ YAŞAYABİLENLERİN HİKAYESİ Hüznün yanında sevinç, kederin yanında mutluluğunda durduğunu görebilecek gözlerle bakabilmenin ümidiyle...